اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فال‌گیر 800 میلیونی بازداشت شد


کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ، زنی را که به بهانه بازگشایی مشکلات و ابطال طلسم و جادو از زنان 800میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود را دستگیر کردند.

خبرگزاری ایسنا: کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ، زنی را که به بهانه بازگشایی مشکلات و ابطال طلسم و جادو از زنان 800میلیون تومان کلاهبرداری کرده بود را دستگیر کردند.

در پی حضور تعدادی از شهروندان خانم در دادسرای ناحیه 7 تهران و طرح شکایت تحت عنوان کلاهبرداری، آنها در اظهارات اولیه ی خود عنوان داشتند که خانمی به بهانه شکستن طلسم و مشکل گشایی، از هر کدام از آنها مبالغ میلیونی و حتی چند ده میلیون تومانی گرفته اما در مشکلات آنها هیچگونه گشایشی صورت نگرفته است که نماینده حقوقی مالباختگان که همگی آنها دارای وابستگی خانوادگی و خویشاوندی نیز هستند، در اظهارات خود عنوان کرد که موکلین بنده در جلسات عمومی خانوادگی، به صورت هفتگی با یکدیگر ملاقات کرده و متهمه نیز در همین جلسات ضمن طرح آشنایی و دوستی، با مشکلات شخصی و خانوادگی آنها آشنا و به بهانه فال‌گیری و رمالی و رفع مشکلات، اقدام به گرفتن پول از آنها کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع کلاهبرداری و به دستور شعبه سوم بازپرسی دادسرای ناحیه 7 تهران، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت که با ارجاع پرونده به پایگاه سوم پلیس آگاهی، کارآگاهان به تحقیق از مالباختگان و شکات پرونده پرداختند که در جمع بندی بدست آمده از اظهارات مالباختگان، کارآگاهان در جریان دقیق شیوه و شگرد کلاهبرداری از سوی متهمه قرار گرفتند.

برابر تحقیقات به عمل آمده، خانمی به نام «سودابه» با طرح دوستی و حضور در جلسات هفتگی مالباختگان که همگی از اعضای خانواده و بستگان یکدیگر هستند، با آنها رابطه دوستی برقرار داده و پس از بدست آوردن اطلاعات متفاوت از مالباختگان و بیشتر اطرافیان آنها اعلام می‌کرد که این افراد جادو شده و نیاز به باز کردن طلسم و جادو دارند؛ لذا به بهانه بازگشاشی مشکلات، شکات را ترغیب به پرداخت پول می‌کرد.

مالباختگان در ادامه اظهارات خود عنوان داشتند که متهمه بعضا مدعی شده که طریقه‌ی ابطال برخی از جادو و طلسم‌ها را نداشته و بلد نیست اما افرادی را می‌شناسد که آنها قادر به شکستن طلسم‌های سنگین هستند و به همین بهانه وجوه متعددی از مالباختگان دریافت کرده و حتی بعضا و با وجود رفع نشدن مشکلات افراد، متهمه مدعی می‌شده که طلسم دیگری برای فرد مورد نظر وجود دارد که مجددا با طرح این موضوع، وجوه دیگری از افراد دریافت می‌کرده است.

مالباختگان در ادامه اظهارات خود و درباره نحوه پرداخت وجوه درخواستی متهمه عنوان می‌کردند که مبالغ را یا به صورت نقدی و یا از طریق واریز به شماره حساب بانکی پرداخت کردند و بعضا در مواردی نیز که قادر به تهیه پول مورد درخواست متهمه نمی‌شدند، طلا و جواهرات خود را به متهمه می‌دادند.

سرهنگ کارآگاه حسین خان‌بابایی رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در ادامه اعلام این خبر با اشاره به ارزش 800 میلیون تومانی این پرونده، گفت: با توجه به اظهارات مالباختگان و دیگر اقدامات پلیسی انجام شده از سوی کارآگاهان، متهمه در خیابان شریعتی خیابان کلیم کاشانی شناسایی، دستگیر و در حال حاضر تحقیقات تکمیلی از وی در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.


ویدیو مرتبط :
بازداشت بلتاجی میلیونی 30/08/2103 جمعه مرسی ضد کودتا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دروازه بان 800 میلیونی که 80 میلیون هم نمی ارزد!



 

 

 

 

وحید طالب لو , لیگ برتر , استقلال

 

 

 

در فصلی که همه دروازه بان ها افت محسوسی داشته اند، وحید طالب لو هم از این قاعده مستثنی نبوده و نمایش ضعیفی در دروازه شاهین بوشهر دارد.

وحید طالب لو در اوایل لیگ برتر این فصل نمایش بسیار خوبی را درون چارچوب شاهین داشت. او بارها و بارها در بازی های مختلف مانع از فروپاشی دروازه تیم بندری شد اما در هفته های اخیر که اغلب دروازه بانان مطرح لیگ با اشتباهات خود باعث فروپاشی دروازه هایشان شده اند، وحید هم رویه ای مشابه دارد.

او که گفته می شود با قراردادی 800 میلیونی راهی شاهین شده تا جایی کار را پیش برد که پس از گل دوم شهرداری تبریز مقابل شاهین، یکی از مدیران باشگاه که در جایگاه حضور داشت با دندان قروچه گفت: «حیف 80 میلیون.»

این گلر بعد از بازی شاهین و استقلال افت فاحشی کرد و حالا اگر از خوش هم بپرسی شاید دیگر داعیه تیم ملی نداشته باشد!

ضربه سر مهاجم شهرداری در حالی نواخته شد که هیچکس منتظر گل شدن توپ نبود. طالب لو ولی به جای دفع آن برای گرفتنش رفت و توپ درون دروازه غلتید.

شاید با این همه مصیبت دروازه بانی فصل آینده قانون ممنوعیت حضور گلرهای خارجی برچیده شود.