اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فالکائو رئالی می شود؟


کارلو آنچلوتی، مربی تیم فوتبال رئال مادرید روز جمعه احتمال انتقال رادامل فالکائو، مهاجم کلمبیایی موناکو را به این تیم رد کرد.

ورزش سه: این مربی ایتالیایی گفت: « فالکائو بازیکن بزرگی است اما ما از مهاجمان خود راضی هستیم چون آنها گل های زیادی به ثمر رساندند و خط حمله ما ترکیب خوبی دارد .»

کارلو آنچلوتی افزود: « من فکر نمی کنم فالکائو بازیکن مورد نظر ما باشد .»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، فالکائو به علت مصدومیت سه دیدار موناکو را از دست داده است و در بازی روز چهارم در روز شنبه نیز غایب خواهد بود.

این بازیکن که تابستان گذشته با قرارداد 60 میلیون یورویی از اتلتیکو مادرید به موناکو منتقل شد، روز پنجشنبه از حضور در این تیم ابراز رضایت کرد.


ویدیو مرتبط :
فوری ; فالکائو به منچستر یونایتد پیوست;صحبت های فالکائو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس روز:ضیافت همسران رئالی ها درمونیخ



   بازیکنان رئال مادرید,همسران بازیکنان رئال مادرید


عکس روز:ضیافت همسران رئالی ها درمونیخ
همسران بازیکنان رئال هم همراه باشوهرهایشان به مونیخ سفر کرده بودند

سایت گل- بازیکنان رئال مادرید در سفر به مونیخ تنها نبودندو همسرانشان نیز آنها را در این سفر همراهی می کردند. سفر به مونیخ بهانه خوبی بود تا همسران بازیکنان رئالی برای صرف غذا با هم به یک رستوران ویتنامی برونند.

در این ضیافت ، کارولین سلیکو (همسر کاکا)، ناگوره آرامبورو (همسر ژابی آلونسو)، سارا کاربونرو (نامزد ایکر کاسیاس)، خورخلینا (نامزد دی ماریا) و کارلوتا روئیس (همسر آربلوا) حضور داشتند.

دراین تصویر می توانید میزان صمیمیت و جو دوستانه حاکم بر همسران بازیکنان رئال را ببینید. این خانمها نقش پررنگی را درموفقیتهای باشگاه مادریدی ایفا می کنند. این را فراموش نکنید که پشت هر مرد موفقی، یک زن بزرگ ایستاده است./گل