اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فاطمه هاشمی: حرفهایم را تحریف کردند


شماره دیروز یکی از روزنامه های سراسری در تیتر نخست خود از هم سوئیت شدن مهدی هاشمی با محمدرضا رحیمی در یک بند به نقل از فاطمه هاشمی گزارشی را تهیه کرده بود که مورد توجه دیگر رسانه ها نیز قرار گرفت. اما به نظر می رسد این روزنامه در مصاحبه صورت گرفته دست برده و تحریف مطالب را رقم زده است.

دنیای اقتصاد: شماره دیروز یکی از روزنامه های سراسری در تیتر نخست خود از هم سوئیت شدن مهدی هاشمی با محمدرضا رحیمی در یک بند به نقل از فاطمه هاشمی گزارشی را تهیه کرده بود که مورد توجه دیگر رسانه ها نیز قرار گرفت. اما به نظر می رسد این روزنامه در مصاحبه صورت گرفته دست برده و تحریف مطالب را رقم زده است.

موضوعی که با واکنش شدید فاطمه هاشمی روبه رو شده و وی پاسخی را برای چاپ در شماره امروز به این جریده ارسال کرده و خاطر نشان ساخته: بازگشت به انتشار «گزارش شب‌نشینی در اوین» در صفحه نخست شماره ٢٣٧٣ روز دوشنبه که گفت‌و‌گوی این‌جانب با آن جریده تبدیل به گزارش خبری شده بود، در کمال تأسف آن رسانه به‌دلیل عافیت‌طلبی‌های مرسوم و با نادیده‌گرفتن حق مخاطب و اصل آزادی بیان، اقدام به تحریف مطالب، سانسور و قلب واقعیت کرده است.

فاطمه هاشمی در ادامه اعتراض خود تاکید کرده که بخش هایی را که مورد توافق قرار گرفته چاپ نشود، چاپ شده در حالیکه بقیه گفته های وی علی رغم تایید منتشر نشده است:  جای افسوس دارد مطالبی که صرفا جهت اطلاع خبرنگار عنوان شده و پس از پایان گفت‌وگو نیز تأیید نهایی صورت گرفته، همان مسائل غیرقابل انتشار، در روزنامه منتشر شده است. به همین دلیل آن روزنامه موظف است براساس ماده ٢٣ قانون مطبوعات نسبت به انتشار متن کامل مصاحبه این‌جانب اقدامات لازم را انجام دهد.


ویدیو مرتبط :
حرف های دختر هاشمی رفسنجانی(حاشیه ی دادگاه فاطمه هاشمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فاطمه هاشمی:پروین احمدی‌نژاد آه در بساط نداشت اما ببینید الان چگونه دارد زندگی می‌کند





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اظهارات فاطمه هاشمی علیه پروین احمدی نژاد

فاطمه هاشمی با اشاره به بازداشت خواهرش (فائزه) تصریح کرد: آنها فائزه را گرفتند تا مهدی به کشور بازنگردد اما مهدی به ایران بازگشت چون هیچ مسئله‌ای نداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، فاطمه هاشمی پس از خروج برادرش (مهدی) از فرودگاه امام(ره) با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ چون مهدی پاک و سالم بود، به تهران آمد.

وی با بیان اینکه مهدی چون مسئله‌ای نداشت به کشورش بازگشت، تصریح کرد: آنها فائزه را گرفتند تا مهدی به کشور بازنگردد اما مهدی به ایران بازگشت چون هیچ مسئله‌ای نداشت.

وی ادامه داد: صادق لاریجانی و محسنی اژه‌ای نمی‌خواستند مهدی به کشور بیاید اما مهدی به ایران آمد.

فاطمه هاشمی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه با توجه به اعترافات متهمان حوادث بعد از انتخابات در دادگاه چه اتهاماتی متوجه مهدی هاشمی است، با ادعای برخورد نادرست با زندانیان گفت: مهدی واقعیت‌ها را می‌گوید.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی دریافت حقوق 14 میلیونی مهدی هاشمی، دریافت این‌گونه حقوق‌ها را به احمدی‌نژاد منتسب کرد و اظهارداشت: پروین احمدی‌نژاد آه در بساط نداشت اما ببینید الان چگونه دارد زندگی می‌کند./فارس