اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«فاطمه هاشمی» تبرئه شد



اخبار,اخبار سیاسی , فاطمه هاشمی

 

اخبار سیاسی - «فاطمه هاشمی» تبرئه شد

وکیل‌مدافع فاطمه هاشمی از صدور رای برائت برای موکلش خبر داد.

سیدوحید ابوالمعالی در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: قضات شعبه 54 دادگاه تجدیدنظر استان تهران، 19 شهریورماه سال جاری رای بر برائت موکلم صادر کردند، البته رای صادره حدود یک هفته بعد به دست اینجانب رسید.

وی تصریح کرد: 21 مرداد ماه سال 92 مطلبی تحت عنوان «آقای لاریجانی! ای کاش مهدی برادر شما بود» به نقل از موکلم در یکی از سایت‌ها منتشر شد. این موضوع، باعث شده بود که نماینده دادستان علیه موکل به اتهام نشر اکاذیب اعلام جرم کرده و این اتهام با وجود اعتراض به صلاحیت دادگاه انقلاب، در دادگاه انقلاب رسیدگی شد.

وی افزود: قاضی احمدزاده رییس شعبه اول دادگاه انقلاب حکم به محکومیت موکل به اتهام نشر اکاذیب داد که با اعتراض به رای صادره، پرونده به شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر استان تهران ارسال شد.

ابوالمعالی ادامه داد: شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر استان تهران مستقر در دادگاه انقلاب نیز پس از تشکیل جلسه و رسیدگی، رای بر برائت موکل صادر کرد.

وی گفت که در این راستا اطلاعیه‌ای در سایت موسسه حقوقی وکلای فاطمه هاشمی منتشر شده است.

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
چرا فاطمه (س) متهم می شود و عایشه و حفصه تبرئه؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فاطمه هاشمی:پروین احمدی‌نژاد آه در بساط نداشت اما ببینید الان چگونه دارد زندگی می‌کند





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اظهارات فاطمه هاشمی علیه پروین احمدی نژاد

فاطمه هاشمی با اشاره به بازداشت خواهرش (فائزه) تصریح کرد: آنها فائزه را گرفتند تا مهدی به کشور بازنگردد اما مهدی به ایران بازگشت چون هیچ مسئله‌ای نداشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، فاطمه هاشمی پس از خروج برادرش (مهدی) از فرودگاه امام(ره) با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ چون مهدی پاک و سالم بود، به تهران آمد.

وی با بیان اینکه مهدی چون مسئله‌ای نداشت به کشورش بازگشت، تصریح کرد: آنها فائزه را گرفتند تا مهدی به کشور بازنگردد اما مهدی به ایران بازگشت چون هیچ مسئله‌ای نداشت.

وی ادامه داد: صادق لاریجانی و محسنی اژه‌ای نمی‌خواستند مهدی به کشور بیاید اما مهدی به ایران آمد.

فاطمه هاشمی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه با توجه به اعترافات متهمان حوادث بعد از انتخابات در دادگاه چه اتهاماتی متوجه مهدی هاشمی است، با ادعای برخورد نادرست با زندانیان گفت: مهدی واقعیت‌ها را می‌گوید.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی دریافت حقوق 14 میلیونی مهدی هاشمی، دریافت این‌گونه حقوق‌ها را به احمدی‌نژاد منتسب کرد و اظهارداشت: پروین احمدی‌نژاد آه در بساط نداشت اما ببینید الان چگونه دارد زندگی می‌کند./فارس