اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فاطمه معتمدآریا در فیلم جدید رفیعی


سالتو که شهریورماه ساخت آن کلید خواهد خورد، داستانی اجتماعی دارد. این فیلمنامه، پنج‌شخصیت اصلی دارد که ... روزنامه بهار: فاطمه معتمد آریا در فیلم جدید علی رفیعی بازی می کند. این کارگردان تئاتر به‌تازگی پیش تولید فیلم جدید خود – سالتو- را آغاز خواهد کرد. او شنبه برای یافتن لوکیشن مناسب برای این فیلم جدید خود به شمال ایران سفر خواهد کرد.


سالتو که شهریورماه ساخت آن کلید خواهد خورد، داستانی اجتماعی دارد. این فیلمنامه، پنج‌شخصیت اصلی دارد که یکی از شخصیت‌های اصلی آن کشتی‌گیر است و بقیه چهار بازیگر قطعا از بازیگران سینما و تئاتر هستند.

تاکنون تنها حضور «فاطمه معتمدآریا» به عنوان بازیگر نقش اول فیلم با عنوان «زینت» قطعی شده است. علاوه بر آن جهانگیر کوثری تهیه کنندگی این فیلم را برعهده خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که یکی از نویسندگان بزرگ که از دوستان رفیعی به‌شمار می‌رود، ‌نقش این کشتی‌گیر را ایفا کند.

رفیعی به‌تازگی «یرما» را روی صحنه برده است و «سالتو» بعد از «ماهی‌ها عاشق می‌شوند» و همچنین «آقا یوسف» سومین تجربه کارگردانی سینمایی اوست.


ویدیو مرتبط :
پیش نمایش فیلم سینمایی "آباجان" با حضور فاطمه معتمدآریا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوستر جدیدترین فیلم «فاطمه معتمدآریا»


پوستر اصلی فیلم سینمایی «بهمن» ساخته مرتضی فرشباف در آستانه سی و سومین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

خبرآنلاین: پوستر اصلی فیلم سینمایی «بهمن» ساخته مرتضی فرشباف در آستانه سی و سومین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

فیلم سینمایی «بهمن» دومین ساخته بلند سینمایی مرتضی فرشباف کارگردان جوان سینمای ایران است که در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش در می آید.

پوستر این فیلم را پویا پارسا مقام طراحی کرده است.

پوستر جدیدترین فیلم «فاطمه معتمدآریا»

فاطمه معتمدآریا در این فیلم با همسرش احمد حامد به ایفای نقش پرداخته است و یکی از بازی‌های متفاوت این بازیگر حرفه‌ای سینما به شمار می رود.

در خلاصه داستان «بهمن» امده است:هما پرستار مجرب بیمارستان پیشنهاد شب کاری و مراقبت از خانم مسنی را می پذیرد. اولین روز کاریش اولین برف سال می بارد. در تمام طول این 10 روز مراقبت نه برف بند می آید و نه او می تواند بخوابد...

در این فیلم فاطمه معتمد آریا، احمد حامد، فریده اسماعیلی،مریم شیرازی و شیرین یزدان بخش به ایفای نقش می پردازند.