اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فاجعه قاچاق انسان در چین



 

فاجعه قاچاق انسان در چین

وزارت امنیت عمومی و شهروندی چین از نجات ۱۰ هزار كودك ربوده شده از چنگال گروه های قاچاق انسان در این كشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، در گزارشی وزارت امنیت عمومی و شهروندی چین كه در خبرگزاری های رسمی و دولتی این كشور هم منتشر شده آمده است كه این ۱۰ هزار كودك بین سنین یك تا ۱۲ سال در دو سال گذشته و دو ماهه نخست سال جاری میلادی از دست قاچاقچیان انسان در نقاط مختلف این كشور پر جمعیت آسیایی نجات یافته اند.

البته باید به این نكته اشاره شود كه تعداد هشت هزار كودك تنها در یك سال گذشته و دو ماهه نخست سال جاری میلادی نجات یافتند.

یكی از مقامات مسوول وزارت امنیت عمومی و شهروندی چین هم در مصاحبه ای یادآور شد: برای شناسایی خانواده های این كودكان، ۱۷۵ هزار تصویر از آنان را به صورت آن لاین در سایت دولت چین قرار دادیم و تاكنون دو هزار و ۵۰۰ كودك توسط والدین خود شناسایی شده اند.

همچنین اكثر این كودكان به عنوان گداهای خیابانی در این باندها مشغول به كار شده اند.

علاوه بر این، در برخی از موارد مشاهده شده كه تعدادی از این قاچاقچیان، این كودكان ربوده شده را به باندهای فروش اعضای بدن انسان می فروختند..... / خبرگزارى ایسنا 


ویدیو مرتبط :
مستند قاچاق انسان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاچاق انسان در سیستان و بلوچستان حادثه آفرید



قاچاق انسان,قاچاق انسان در سیستان و بلوچستان,پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان

قاچاق انسان در سیستان و بلوچستان حادثه آفرید

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه تویوتا وانت حامل اتباع بیگانه با سواری پژو 405 دو نفر جان خود را از دست دادند..

به گزارش مهر، رمضان حاجیان در این رابطه گفت: شامگاه یکشنبه بر اثر برخورد سواری پژو 405 با یک دستگاه وانت تویوتا حامل اتباع بیگانه غیر مجاز در محور زاهدان-خاش تعداد دو نفر بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را در این سانحه از دست دادند.

وی علت این حادثه را سرعت غیر مجاز و انحراف به چپ اعلام کرد و گفت: در این حادثه متاسفانه راننده سواری پژو 405 و یک نفر از سرنشینان خودروی حامل اتباع بیگانه جان خود را از دست داد.
وی ادامه داد: عدم رعایت سرعت مطمئنه و سبقت غیر مجاز در طی 24 ساعت گذشته منجر به فوت تعداد 6 نفر و زخمی شدن 7 نفر در محور های مواصلاتی استان شده است.

مهر