اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فابیو کوئنترائو در یک قدمی منچستریونایتد


روزنامه‌ انگلیسی از توافقات اولیه بین مدافع پرتغالی رئال مادرید و منچستریونایتد خبر داد.

ایسنا: فابیو کوئنترائو، مدافع پرتغالی رئال مادرید با حضور مارسلو نتوانست زیاد در ترکیب کهکشانی‌ها به میدان برود و اغلب نیمکت نشین بوده است.

روزنامه‌ "دیلی تلگراف" چاپ انگلیس از توافقات اولیه بین فابیو کوئنترائو با باشگاه منچستریونایتد خبر داد و اعلام کرد که این مدافع پرتغالی به زودی به جمع شاگردان دیوید مویس در تیم منچستریونایتد اضافه خواهد شد.

البته گفته می‌شود که قرارداد کوئنترائو با منچستریونایتد تا پایان فصل جاری است و این بازیکن قصد دارد تا با حضور در ترکیب ثابت تیمش در لیگ برتر بتواند شانس حضور خود را در جام جهانی 2014 برزیل در لباس تیم ملی پرتغال افزایش دهد.

روزنامه‌ انگلیسی هم‌چنین مدعی شد دیوید مویس قصد دارد در پایان فصل جاری چندین بازیکن خود را در لیست فروش قرار دهد که پاتریس اورا، مدافع چپ فرانسوی یکی از آنهاست.

مدافع 25 ساله پرتغالی در این فصل تنها 282 دقیقه‌ برای رئال مادرید به میدان رفت و اغلب با مصدومیت در این تیم دست و پنجه نرم کرده است. او پیش از این نیز از تیم چلسی پیشنهاد داشت.


ویدیو مرتبط :
فابیو کوئنترائو مقابل فیلادلفیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی منچستریونایتد مقابل چلسی 9 نفره/ شیاطین سرخ در یک قدمی آبی‌ها



هفته نهم لیگ برتر انگلیس

پیروزی منچستریونایتد مقابل چلسی 9 نفره/ شیاطین سرخ در یک قدمی آبی‌ها

 تیم فوتبال منچستریونایتد در هففته نهم لیگ برتر انگلیس در خانه چلسی به برتری رسید

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار ورزشی -  در ادامه رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر انگلیس و در حسا‌س‌ترین بازی، چلسی در استمفوردبریج میزبان منچستریونایتد بود و در پایان با نتیجه 3 بر 2 متحمل شکست شد.

شیاطین سرخ که به عنوان تیم میهمان قدم به لندن گذاشته بودند ابتدا توسط فان‌پرسی در دقیقه 4 به گل رسیدند و در ادامه بازهم مهاجم هلندی منچستر دومین گل بازی را در دقیقه 12 به ثمر رساند تا نشان دهد در بازکردن دروازه چلسی تبحر بالایی دارد. فان پرسی با پیراهن آرسنال هم چندین بار دروازه چلسی را گشوده بود.

شاگردان دی‌متئو که انتظار دریافت این دو گل را نداشتند به دنبال جبران گل‌های خورده برآمدند و در دقیقه 44 خوان ماتا از روی یک ضربه ایستگاهی دیدنی اولین گل آبی‌های لندن را به ثمر رساند. در نیمه دوم هم رامیرس در دقیقه 53 موفق به گلزنی شد تا کار به تساوی کشیده شود.

در ادامه این دیدار، اخراج ایوانوویچ در دقیقه 63 و دریافت کارت زرد دوم توسط فرناندو تورس در دقیقه 69 شرایط را برای چلسی سخت کرد و آبی‌های لندن مجبور شدند 9 نفره مقابل شیاطین سرخ به ادامه بازی بپردازند.

شاگردان فرگوسن هم از این فرصت استفاده کردند و گلزنی چیچاریتو در دقیقه 75 در موقعیت مشکوک به آفساید، پیروزی را برای منچستریونایتد به ارمغان آورد.

یونایتدها با این پیروزی ارزشمند پس از 11 دیدار ناکامی در غلبه بر چلسی سرانجام در استمفوردبریج پیروز شدند و با 21 امتیاز به یک قدمی چلسی در صدرجدول لیگ برتر رسیدند.

*نتایج سایر دیدارها به شرح زیر است:

نیوکاسل 2 - وست‌بروم یک

گل‌ها: با 35 و سیسه 90 برای نیوکاسل، لوکاکو 55 برای وست بروم

ساوتهمپتون یک - تاتنهام 2

گل‌ها: بیل 15 و دمپسی 39 برای تاتنهام، رودریگوئز 66 برای ساوتهمپتون

 

توقف خانگی اورتون مقابل لیورپول/ دربی مرسی‌ساید برنده نداشت

دیدار تیم‌های اورتون و لیورپول در هفته نهم لیگ برتر انگلیس به تساوی انجامید.

تیم‌های اورتون و لیورپول دربی مرسی‌ساید را برگزار کردند که این بازی درنهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات پرداختند.

اورتونی‌ها که در ورزشگاه خانگی خود از لیورپول پذیرایی می‌کردند در ابتدا با 2 گل عقب افتادند؛ اما در ادامه آبی‌های میزبان به بازی برگشتند و موفق شدند گل‌های خورده را جبران کنند.

لیتون بینز در دقیقه 14 به اشتباه دروازه خودی (اورتون) را گشود و در ادامه لوئیز سوارس دقیقه 20 اختلاف را به 2 گل افزایش داد.

اورتونی‌ها که چیزی برای از دست دادن نداشت حملات گسترده‌ای را بر روی دروازه لیورپول تدارک دیدند تا اینکه عثمان در دقیقه 22 موفق شد گلزنی کند و اختلاف را به یک گل رساند. در ادامه هم نای‌اسمیت 35 دومین گل اورتون را زد تا دربی مرسی‌ساید برنده نداشته باشد.

البته در دقیقه 93 سوارز گلی دیگر را برای لیورپول زد که داور به دلیل اعلام آفساید، گل را نپذیرفت.

اورتون با این تساوی 16 امتیازی شد و به مکان چهارم بازگشت.

لیورپول هم با 10 امتیاز در مکان دوازدهم قرار گرفت./فارس