اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

فائزه هاشمی تکذیب کرد


فائزه هاشمی بخشی از مطالب منتسب به خود از جانب روزنامه فیگارو را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: فائزه هاشمی بخشی از مطالب منتسب به خود از جانب روزنامه فیگارو را تکذیب کرد.

این فعال سیاسی عنوان کرد:‌ در مصاحبه با فیگارو سوال‌های متعددی مطرح شد که گمان می‌کنم آنچه از سوی برخی از رسانه‌ها به نقل از من در قالب گفت‌وگو با فیگارو مطرح شده ناشی از نقل نادرست مطالب از جانب رسانه مذکور یا اشتباه در ترجمه باشد.

وی ابراز عقیده کرد که در مصاحبه یاد شده از من خواسته شده ارزیابی از خاطرات زندان داشته باشم که عنوان کردم خاطرات آن دوران خاطراتی خوب بود و در آن زمان من با انسان‌های بزرگی آشنا شدم.

هاشمی با بیان اینکه در دوران زندان با افراد مختلفی آشنا شدم، تصریح کرد:‌ آنچه در برخی از رسانه‌ها به نقل از من بیان شده پاسخ‌هایی است که من به سوالهای متعدد خبرنگار دادم اما به هر دلیل،این پاسخ‌ها به صورت نادرست در کنار هم قرار گرفته و در قالبی بیان شده که از آنچه مد نظر من بوده، فاصله دارد.


ویدیو مرتبط :
فائزه هاشمی فرزند هاشمی رفسنجانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب یک خبر درباره فائزه هاشمی


معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی خبر برخی سایت‌های درخصوص لغو سخنرانی فائزه هاشمی در اراک را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایسنا: حسن‌بیگی درباره خبری که توسط برخی سایت‌ها در خصوص لغو سخنرانی فائزه هاشمی به مناسبت سالروز 24 خرداد در اراک منتشر شده بود، گفت: گروه‌های اصلاح‌طلب تصمیم گرفته بودند در سالروز پیروزی دولت تدبیر و امید در اراک جشنی برپا کنند، ولی درخصوص سخنران آن به نتیجه قطعی نرسیده بودند و مشخص نکرده بودند که سخنران چه کسی باشد.

وی با بیان این‌که در واقع برگزاری این مراسم به تعویق افتاد و احتمالا در این هفته برگزار خواهد شد در واکنش به شایعاتی که در خصوص عدم اخذ مجوز برای این مراسم وجود دارد گفت: مراسم‌هایی که در سالن‌های مسقف برگزار می‌شود نیاز به مجوز ندارند تنها طبق قانون دو روز قبل باید اطلاع بدهند و این گروه‌ها طی نامه‌ای تصمیم خود مبنی بر برگزاری این مراسم را به ما اعلام کرده‌اند.

وی تأکید کرد: هرکس بخواهد جلسه بگذارد و حتی دولت یا ما را نقد کند، نه تنها با صدور مجوز مشکلی نداریم بلکه امنیت جلسه را هم تأمین می‌کنیم.

وی با تکذیب خبر لغو سخنرانی فائزه هاشمی توسط برخی نهادها، که در برخی سایت‌های خبری عنوان شده بود گفت: این برنامه مشکلی برای برگزاری ندارد و سخنران و زمان برگزاری آن هنوز مشخص نیست.