اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

غیرتی شدن ملک عبدالله بخاطر لمس بدن همسرش توسط رئیس جمهور! +عکس



 اخبار بین الملل -  غیرتی شدن ملک عبدالله بخاطر لمس بدن همسرش توسط رئیس جمهور! +عکس

 ملک عبدالله دوم برای تسلیت گفتن به فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه به پاریس رفته بود و اولاند در هنگام استقبال رسمی از پادشاه و همسرش پس از نزدیک شدن به ملکه رانیا دو دوستش را به سوی ملکه دراز کرد و دست ملکه را گرفت. همین امر باعث غیرتی شدن ملک عبدالله دوم و نگاه خشمناکش به اولاند شد.

خشم و ناراحتی در چهره ملک عبدالله دوم پس از دست دادن اولاند با ملکه رانیا نمایان بود و یک عکاس حرفه ای در همان لحظه از این صحنه عکس گرفت.این صحنه در شبکه اجتماعی فیسبوک جنجالی شده است.

 

اخبار,اخباربین الملل, عکس  فرانسوا اولاند


  اخبار بین الملل  -  العالم

 


ویدیو مرتبط :
توقف مذاکرات بخاطر درگذشت مادر رئیس جمهور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: آقای رئیس جمهور سابق و همسرش


بیل کلینتون رئیس جمهور سابق آمریکا و همسرش هیلاری وزیر خارجه سابق قبل از ازدواج. تصویر متعلق به سال 1970 هفتاد و دوران دانشجویی کلینتون ها است.

آفتاب نیوز: بیل کلینتون رئیس جمهور سابق آمریکا و همسرش هیلاری وزیر خارجه سابق قبل از ازدواج. تصویر متعلق به سال 1970 هفتاد و دوران دانشجویی کلینتون ها است.