اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

غول جدید لورفته «اچ تی سی» +عکس


جدیدترین گوشی هوشمند اچ تی سی تحت نام غیررسمی هیما/ Hima و با نام رسمی One M9 به زودی راهی بازار می‌شود.

پایگاه خبری جماران: جدیدترین گوشی هوشمند اچ تی سی تحت نام غیررسمی هیما/ Hima و با نام رسمی One M9 به زودی راهی بازار می‌شود.

سایت فرانسوی نوورالس  با انتشار تصاویری که بعداً از سایت خود برداشت از ویژگی‌های M9 نام برد و اینکه مانند سلف خود بدنه آلومینیومی دارد و با پردازنده جدید اسنپ دراگون 810 به صورت 64 بیت معماری شده و 3 گیگ رم و 32/64 گیگ حافظه داخلی دارد.

دوربین اصلی 20 مگاپیکسلی و 12 مگاپیکسلی جلو از دیگر ویژگی‌های تأیید نشده M9 است که در سایز 5 اینچی و کواد اچ دی و رزولوشن 1560 در 1440 و سیستم عامل لولی پاپ خودنمایی خواهد کرد.

غول جدید لورفته «اچ تی سی» +عکس

غول جدید لورفته «اچ تی سی» +عکس

غول جدید لورفته «اچ تی سی» +عکس

غول جدید لورفته «اچ تی سی» +عکس


ویدیو مرتبط :
اچ تی سی ویگرو با بورد اصلی اچ تی سی و حافظه 16

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لو رفتن عکس، قیمت و مشخصات واقعی اچ تی سی A9 قبل از رونمایی توسط اپراتور فرانسوی



اورنج، اپراتور فرانسوی چند روز قبل از رونمایی رسمی از جدیدترین گوشی هوشمند اچ تی سی، عکس و مشخصات آن را لو داد.

گوشی HTC One A9 بیست اکتبر (4 روز دیگر) رونمایی می‌شود و این در حالی است که اورنج مشخصات فنی و قیمت این گوشی 5 اینچی را روی سایت خود قرار داد.

گوشی 5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل به‌صورت فول اچ‌دی و مجهز به مارشمالو(اندروید 6.0) به قیمت 599 یورو راهی بازار خواهد شد.

پردازنده بکار رفته در A9 از نوع اسنپ دراگون 617 و مدل MSM8952 است که 8 هسته‌ای بوده و 1.5 گیگاهرتز سرعت در کنار گرافیک آدرنوی 405 دارد.

حافظه داخلی 32 گیگ تعریف‌شده و اسلات برای اضافه کردن حافظه جانبی تا 128 گیگ را دارد. 3 گیگ رم (حافظه موقت) در کنار دوربین 13 و 4 مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌های اچ تی سی A9 است.

بسیاری از کاربران با شنیدن قیمت حدود 700 دلار و دیدن مشخصات فنی ظاهرا مایوس شده‌اند! و صحبت از ورشکستگی کمپانی تایوانی می‌کنند

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

خبرآنلاین