اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«غول» تهران با تیر پلیس زمینگیر شد + عکس



تبهکار شرق پایتخت در حین فرار از دست پلیس تهران با تیر ماموران زمینگیر شد.

به گزارش جام جم آنلاین ، در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در محدوده جنوب شرق تهران؛ کمیسیسون پیشگیری از سرقت در کلانتری 121سلیمانیه به جهت شناسایی سارقین تشکیل شد و تیمی از ماموران تخصصی این یگان تحقیقات خود را در این رابطه آغاز کردند.

تحقیقات ادامه یافت تا اینکه در تاریخ 23بهمن ماه افسرگشت خودرویی این در حین گشت زنی در آدرس خیابان نبرد کوچه طاهری به یک دستگاه خودروپراید سفیدرنگ با دو نفر سرنشین (یک نفر آقا و یک نفر خانم) که در اواسط کوچه حضور داشتند مشکوک که به محض مشاهده واحدگشت افراد مذکور با سوارشدن بر خودرو از موقعیت متواری و طی تعقیب و گریز فراوان راننده خودرو اعلامی بدون توجه به دستور ایست پلیس به خیابان ائمه اطهار ادامه مسیر داشته و واحدگشت به جهت متوقف نمودن خودرو اقدام به شلیک 1 تیرهوایی می‌کند.

ولی کماکان راننده بدون توجه به دستورات پلیس به فرار خود ادامه داد تا اینکه خودرو متوقف و سرنشینان با رها نمودن خودرو به صورت پیاده هرکدام به سمتی اقدام به فرار کردند که با هوشیاری عوامل کلانتری از سرنشینان، زن جوان در چهارراه ائمه اطهار دستگیر شد.

دومین متهم نیز با توجه به جثه تنومندش به فرار خود ادامه می‌داد، برابر قانون بکارگیری سلاح و عدم توجه فرد مذکور به ایست های مکرر پلیس به ضرب یک گلوله زمینگر شد.

تبهکار مجروح خود را به هویت «محمد» معروف به «غول» معرفی کرد و ماموران در بازرسی خودرو یک «دیلم» (ادوات سرقت منزل) به همراه مقداری طلاجات کشف کردند و با کشف اموال و تحقیقات اولیه محقق شد نامبردگان از سارقین به نام در امر سرقت منزل در سطح منطقه می باشند.

 اخبارحوادث  ,خبرهای حوادث  ,حوادث   روز


همچنین در تحقیقات بعدی که توسط پایگاه ششم پلیس آگاهی صورت گرفت متهمین به بیش از 35 فقره سرقت منزل معترف شده که با هدایت متهمان آدرس محل سرقت ها شناسایی و با دستور مقام محترم قضایی متهمان به جهت کشف سرقت های مشابه در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ محمود مالمیر، رئیس کلانتری 121 سلیمانیه با اعلام این خبر، افزود: با توجه به اینکه دامنه بزه انسابی متهمان گسترده است و تلاش و تحقیقات پلیسی در جهت شناسایی مالباختگان و دستگیری دیگر مرتبطان این پرونده کماکان ادامه دارد از شهروندانی که از سه ماه گذشته تاکنون از منزل آنان در محدوده جنوب شرق تهران سرقت صورت گرفته خواست تا جهت طرح شکایت و یا پیگیری پرونده به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان پیروزی، خیابان نبرد شمالی خیابان شهید بیدی مراجعه کنند.

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم 


ویدیو مرتبط :
کشف شلوارهای عجیب توسط پلیس پایتخت در طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات پلیس تهران درباره شلیک تیر در متروی نیروی هوایی+عکس



پلیس پایتخت توضیحاتی را درباره شلیک تیر در ایستگاه متروی نیروی هوایی تهران ارائه کرد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ در پیگیری خبرنگار ایسنا، درباره برخی اخبار پیرامون شنیده شدن صدای شلیک تیر در ایستگاه متروی نیروی هوایی اعلام کرد: در ساعت 20:30 امشب یکی از نیروهای پلیس مستقر در ایستگاه متروی نیروی هوایی هنگام جابجایی سلاح خود بوده و با اطمینان از اینکه اسلحه خالی از فشنگ است آن را جابجا کرده است که ناگهان برخلاف آنچه که فکر می‌کرده گلوله‌ای از داخل اسلحه شلیک شده است.

این مرکز در ادامه توضیحات خود آورده است: پس از شلیک تیر متاسفانه گلوله به پای یکی از عابران پیاده که مردی حدودا 30 ساله بود برخورد کرده است که این مرد بلافاصله به بیمارستان منتقل شده و حال عمومی وی نیز رضایت‌بخش اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، از ساعاتی پیش برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی از شنیده شدن صدای تیر در ایستگاه متروی نیروی هوایی خبر داده بودند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار حوادث -  ایسنا