اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«غلام خالکوب» دستگیر شد



اخبار ,اخبار حوادث ,خالکوبی

اخبار حوادث - «غلام خالکوب» دستگیر شد

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری شروری خبر داد که اقدام به خالکوبی برای سایرین می‌کرد.

سرهنگ علیرضا محرابی گفت: در پی اخبار واصله از شهروندان و ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر اینکه شخصی به هویت «ع. م» معروف به «غلام خالکوب» در منطقه نازی آباد اقدام به شرارت، مزاحمت برای نوامیس و همسایگان، تجمع اراذل و اوباش در منزل خود و انجام اعمال خالکوبی بر بدن آنها و اخلال در نظم عمومی می کند، مراتب در دستور کار پایگاه هفتم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات و احراز صحت پرونده ای تشکیل و پس از دستور از دادیار دادسرای ناحیه 12 تهران عوامل این پایگاه، در هفتم خرداد ماه امسال، به آدرس فوق اعزام و نامبرده را دستگیر کردند.

 

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: در بازرسی خانه وی، مقادیری مشروبات الکلی دست ساز، یک عدد پایپ آغشته به شیشه و آلات و ادوات مربوط به خالکوبی کشف که به همراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به پایگاه هفتم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ دلالت و پس از تکمیل پرونده در اختیار مقام قضایی قرارگرفت.

اخبار حوادث - ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه خالکوب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غلام گوشبر دستگیر شد



 

غلام گوشبر دستگیر شد

 

ماموران پلیس امنیت فرماندهی انتظامی استان تهران و البرز در عملیاتی غافلگیرانه «غلام گوش بر»، شرور معروف ورامین را دستگیر كردند.

به گزارش خبرنگار «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ماموران پلیس امنیت استان تهران، در راستای طرح «برخورد با اراذل و اوباش» دو تن از اراذل نامدار ورامین كه بارها اقدام به عربده كشی، ایجاد رعب و وحشت و چاقو كشی از مردم محلات را می كردند، در اقدامی غافلگیرانه دستگیر كردند.

غلامرضا، معروف به «غلام گوش بر» كه در یكی از نزاع های خود اقدام به بریدن گوش های یكی از طرفین دعوا كرده بود كه دستگیر شد.

این فرد به همراه همدست خود از یكی از نزاع هایش فیلمی تهیه كرده و با انتشار این فیلم موسوم به «بلوتوث سیاه» اقدام به ایجاد رعب و وحشت در میان مردم ورامین كرده بود.

به گزارش ایسنا، سردارعلیرضا اكبر شاهی، فرمانده انتظامی استان تهران و البرز در نشست خبری صبح سه شنبه با اعلام خبر دستگیری این فرد، یادآور شد: این فرد مدت ها پیش به دلیل اقدامات مجرمانه خود دستگیر و روانه زندان شده بود كه پس از تحمل حبس و آزادی مجددا به اقدامات مجرمانه خود روی آورده و ماموران پلیس امنیت وی را در حین ارتكاب عمل مجرمانه و عربده كشی و چاقو كشی دستگیر كردند..... / خبرگزارى ایسنا