اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

غلامپور: قطعا من استقلالی هستم!


بهزاد غلامپور، دروازه بان اسبق استقلال این فصل باید روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. او دیروز با مسئولان راه آهن خداحافظی کرد تا همراه دایی به پرسپولیس برود.

روزنامه تماشا: بهزاد غلامپور، دروازه بان اسبق استقلال این فصل باید روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. او دیروز با مسئولان راه آهن خداحافظی کرد تا همراه دایی به پرسپولیس برود.

 او با وجود حضور در پرسپولیس، به زندگی نیوز گفت هنوز هم یک استقلالی است: «قطعا من استقلالی هستم، اینکه پرسیدن ندارد! فوتبال حرفه ای همین است. من با دایی یک دوستی قدیمی دارم و به همین دلیل به پرسپولیس آمده ام. البته هنوز با حضور من موافقت نشده اما با کمال میل در خدمت پرسپولیس هستم. گفتم که دنیای حرفه ای این چیزها سرش نمی شود.»

غلامپور: قطعا من استقلالی هستم!

غلامپور نگران واکنش هواداران پرسپولیس نیست: «این همه بازیکن از استقلال به پرسپولیس آمده اند مگر برای آنها مشکل پیش آمده که برای من پیش بیاید؟ هنوز که به تمرین پرسپولیس نرفته ام اجازه بدهید بروم تا بعد ببینیم چه اتفاقی می افتد.»

غلامپور جواب این سوال که چرا از یک مربی دروازه بانان پرسپولیسی استفاده نشده را به دایی واگذار می کند: «تصمیمی بود که دایی گرفت. او از من خواست در پرسپولیس با هم کار کنیم من هم قبول کردم. مسلم است که یک استقلالی هستم اما نمی توانستم به دایی نه بگویم.»


ویدیو مرتبط :
استقلالی ها ببینن ((داربی 76)) (نبینی استقلالی نیستی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان دو سال پیش: من استقلالی هستم!



 

 

رویانیان دو سال پیش: من استقلالی هستم!

 


رویانیان در این گفت و گو که به مناسبت هفته نیروی انتظامی چند سال گذشته انجام شد اضافه کرده که البته علاقه و تعصب وی به تیم فوتبال استقلال مربوط به دوران جوانی اش است.

 

وقتی که محمد رویانیان رییس پلیس راهور ناجا بود طی مصاحبه ای با هفته نامه امین جامعه اذعان کرد که استقلالی است و از بچگی طرفدار این تیم است.

شاید در آن دوران رویانیان حتی به فکرش هم خطور نمی کرد که یک رئیس پلیس روزی بتواند مدیر عامل باشگاه فوتبال آن هم پر طرفدار ترین تیم آسیا بشود.رئیس ستاد حمل نقل و سوخت را باید یک استقلالی دانست که اکنون مدیر عامل پرسپولیس شده است.

انتخاب رویانیان که با حاشیه فراوانی همراه بود مسیر ناهمواری برای این استقلالی قدیمی نمایان کرد در این راه هواداران بی صبر پرسپولیس را هم نباید از یاد برد.رویانیان در این گفت و گو که به مناسبت هفته نیروی انتظامی چند سال گذشته انجام شد اضافه کرده که البته علاقه و تعصب وی به تیم فوتبال استقلال مربوط به دوران جوانی اش است و هم اکنون علقه ای به تیم آبی پوش پایتخت ندارد.

در گفت و گوی وی با امین جامعه رویانیان همچنین از علاقه به قرمه سبزی و خورشت بادمجان به عنوان غذای مورد علاقه اش صحبت کرده بود..... / ورزش سه