اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

غریبی رضایتنامه اش را از پرسپولیس خواست


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با رخصت از علی دایی از رویانیان می‌خواهم در حقم پدری کند و در نیم‌فصل رضایت‌نامه‌ام را بدهد.

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با رخصت از علی دایی از رویانیان می‌خواهم در حقم پدری کند و در نیم‌فصل رضایت‌نامه‌ام را بدهد.

میلاد غریبی در مورد شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه در سیزده هفته گذشته به جز بازی‌های خارج از خانه که با بدشانسی توپ‌هایمان به گل تبدیل نمی‌شود در شرایط خوبی هستیم و اگر صبا را می‌بردیم با خیال راحت‌تر لیگ را سپری می‌کردیم.

وی افزود: با این شرایط پیش برویم قهرمانی روی شاخ پرسپولیس است. فقط باید قدر امتیازهای خارج از خانه را بهتر بدانیم. ما خیلی خوب کار می‌کنیم شما همین بازی با صبا را نگاه کنید چند فرصت در 20 دقیقه اول داشتیم اما همه چیز دست به دست هم داد تا به گل نرسیم. من مطمئنم با تدابیر دایی این مسئله هم در هفته‌های آینده حل می‌شود. ما مربی ای داریم که خودش آقای گل جهان است و قطعا تدابیر ویژه‌ای برای تیم‌هایی دارد که مقابل ما لایه‌ای دفاع می‌کند.

غریبی در مورد وضعیت خودش نیز گفت: در پرسپولیس همه زحمت می‌کشند و خوشبختانه این تیم نتایج خوبی گرفته اما من هم می‌خواهم بازی کنم. به هیچ عنوان دلم از دایی و پرسپولیس نگرفته بازی کردن در این تیم برای من و هر بازیکنی یک افتخار است اما من جوان هستم و سن و سالم کم است. از همین جا با رخصت از علی دایی بزرگ از رویانیان می‌خواهم که در حق من پدری کند و رضایت‌نامه‌ام را در نیم‌فصل بدهد.

وی افزود: می‌خواهم با این سن و سال در لیگ برتر مانند وقتی در سایپا بودم بازی کنم. اکنون هم همه در پرسپولیس خوب هستند و زحمتم می‌کشند و به همین دلیل شاید حضور من در ترکیب اصلی سخت باشد.مطمئنم دایی هم نمی‌خواهد که من خراب شوم به همین دلیل از پرسپولیسی‌ها می‌خواهم که رضایت‌نامه من را صادر کنند.

غریبی ادامه داد: امسال سال جام جهانی است و شاید من هم دوست داشته باشم که مسافر جام جهانی باشم سن و سالم کم است اما این آرزو را داشتم و شاید اگر در نیم‌فصل دوم به تیم دیگری بروم بتوانم به این هدفم برسم. من با فوتبال زنده‌ام و فوتبال زندگی من است فکر نمی‌کردم که وضعیتم در پرسپولیس اینطور شود. با توجه به شرایط خوبی که اکنون پرسپولیس دارد، مجبورم که این درخواست را از رویانیان داشته باشم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که اگر اول فصل می‌دانستی چنین وضعیتی داری، باز هم به پرسپولیس می‌آمدی یا خیر، گفت: من با این حرف‌هایم هرگز دوست ندارم خدای ناکرده به پرسپولیس بی‌احترامی کرده یا پشت کنم. من می‌گویم می‌خواهم جایی بروم که در نیم‌فصل دوم بازی کنم و آن اعتبار کوچکی که در لیگ به دست آوردم از بین نرود. باور کنید دنبال بازارگرمی نیستم اما در ابتدای فصل 10 پیشنهاد خوب داشتم اما به خاطر دایی و رویانیان به پرسپولیس نه گفتم. این موضوع طبیعی است من هم دوست دارم بازی کنم که با این وضعیت به من فرصت داده نمی‌شود.

وی در پایان درباره حضورش در تیم ملی زیر 22 سال نیز، گفت: افتخار می‌کنم پیراهن تیم ملی را می‌پوشم و دوست داشتم در جام جهانی هم با بزرگسالان باشم. تیم خوبی داریم و مطمئن باشید سعی می‌کنم بهترین بازی‌هایم را با توجه به اعتماد کادر فنی برای تیم ملی انجام دهم. البته ابتدا به دنبال این هستم تا به شرایط بازی ایده‌آل برسم.


ویدیو مرتبط :
‫تهدید مرگبار فوتبالیست ایرانی برای پیوستن به پرسپولیس؛ خودسوزی با بنزین بخاطر رضایتنامه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمایت مدیرعامل پرسپولیس از غریبی: دو سال بود میلاد را می‌خواستم/ بهترین تصمیم را برای آینده او می‌گیرم



حمایت مدیرعامل پرسپولیس از غریبی ,باشگاه پرسپولیس

حمایت مدیرعامل پرسپولیس از غریبی: دو سال بود میلاد را می‌خواستم/ بهترین تصمیم را برای آینده او می‌گیرم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نظر خود را در مورد میلاد غریبی اعلام کرد.

 میلاد غریبی یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس است که این فصل به دلیل ترافیک شدید در خط حمله قرمز‌پوشان موفق به حضور در ترکیب پرسپولیس نشده است. از همین رو این بازیکن قصد دارد نیم‌فصل با نظر دایی و رویانیان به تیم دیگری برود تا فوتبال خود را ادامه دهد.

رویانیان در خصوص میلاد غریبی  گفت: راستش را بخواهید من دو سال است بود که می خواستم میلاد غریبی را به پرسپولیس بیاورم و الان هم حاضرم هر کاری بکنم تا این جوان خوش تکنیک و خوب ما موفق شود.

وی افزود: غریبی بازیکن آینده‌دار ایران است و شک نداریم جا پای بزرگان خواهد گذاشت. به زودی شرایط را با نظر دایی درباره غریبی بررسی می‌کنیم و هر کاری که صلاح او باشد انجام خواهیم داد البته دایی نیز علاقه عجیبی به میلاد غریبی دارد و نمی‌دانم با  رفتن او موافق است یا خیر.

 

تصمیم‌گیری در مورد غریبی برای ما  سخت است اما هر کاری که لازم باشد برای پیشرفت این بازیکن انجام خواهم داد و نمی‌گذارم که او از بین برود. در آینده نزدیک جلساتی خواهیم داشت. خوشبختانه داشتن این بازیکن آرزوی خیلیهاست./فارس