اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

غرق شدن 2 کودک بر اثر سیل در فارس


دو کودک در شهرستان های جنوبی فارس بر اثر وقوع سیل جان خود را از دست دادند .

خبرگزاری صدا و سیما: دو کودک در شهرستان های جنوبی فارس بر اثر وقوع سیل جان خود را از دست دادند .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لامرد گفت: یک کودک 7ساله از اتباع افغان در حاشیه رودخانه فصلی در شهر اهل بخش اسکنان لامرد ، مشغول بازی و تماشا رودخانه بود که به دلیل بی احتیاطی و سقوط در رودخانه، غرق شد.

بی نوا افزود: پیکر بی جان این کودک پس از 2 ساعت از درون آب بیرون کشیده شد .

مسئول مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی شهرستان خنج نیز از مرگ یک کودک 10 ساله از عشایر منطقه چاه مینا بخش محمله شهرستان خنج به دلیل سقوط در رودخانه خبر داد.

قائدی افزود: جسد این کودک پس از یک ساعت پیدا شد.

بارش سیل آسای باران در شهرستان های جنوبی فارس همچنین موجب تخریب برخی منازل مسکونی و زیر ساخت های شهری و روستایی، وقوع سیلاب و قطع راه های ارتباطی برخی روستاها شد .


ویدیو مرتبط :
غرق مِنصَّة غاز المرحلة ال 13 فی اعماق الخلیج الفارسی++غرق شدن سكوی فاز 13 در اعماق خلیج فارس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یك كشتی با ۷۲ سرنشین در آب های خلیج فارس غرق شد



 

یك كشتی با ۷۲ سرنشین در آب های خلیج فارس غرق شد

 

مدیركل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: بك كشتی با ۷۲ سرنشین درآب های خلیج فارس در منطقه عسلویه استان بوشهر غرق شد.

محمد راستاد پنجشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: كشتی كوشا یك عصر دیروز از مبدا سكوهای نفتی دریایی در آب های خلیج فارس به طرف بندر عسلویه در حركت بود كه به طور ناگهانی و به دلایلی كه هنوز مشخص نیست در ۱۵ مایلی این بندر دچار حادثه و غرق شد.

وی اضافه كرد: بلافاصله عملیات تجسس و نجات دریایی با بهره گیری از چندین فروند یدك كش و شناور ناجی تحت مدیریت مركز تجسس و نجات دریایی اداره بنادر و دریانوردی عسلویه آغاز شد و تاكنون ۶۰ نفر از سرنشینان این شناور نجات یافته اند.

راستاد اضافه كرد: عملیات تجسس و نجات دریایی و هوایی با به كارگیری چندین شناور و یك بالگرد كه از جزیره كیش به عملیات تجسس و نجات پیوسته برای یافتن ۱۲ سرنشین دیگر این شناور ادامه دارد.

مدیركل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از همكاری همه دستگاه های مستقر در منطقه عسلویه برای شركت در عملیات تجسس و نجات قدردانی كرد.

بندرعسلویه از توابع شهرستان كنگان استان بوشهر محل اجرای طرح های عظیم توسعه میدان گازی پارس جنوبی در فاصله ۲۸۵ كیلومتری جنوب بوشهر واقع است.... / خبرگزارى جمهورى اسلامی