اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

غرق شدن کودک 8 ساله در رودخانه قوری‌چای رزن



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

با وجود تلاشی که صورت گرفت، کودک هیچگونه علائم هوشیاری از خود نشان نداد و جسد به سردخانه بیمارستان منتقل شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن استان همدان از غرق شدن کودک هشت ساله در رودخانه‌ «قوری‌چای» خبر داد.

به گزارش فارس، مهران صفری  اظهار کرد: به محض اطلاع از غرق شدن یک کودک هشت ساله در رودخانه‌ «قوری چای» در رزن، تیم امداد سیلاب جمعیت هلال احمر شهرستان، به همراه نیروهای آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: وقتی نیروهای امدادی شهرستان در محل حادثه حضور یافتند، مشاهده کردند که پدر، جسد فرزندش را از آب بیرون کشیده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رزن با بیان اینکه امدادگران به سرعت کودک را به بیمارستان ولیعصر(عج) منتقل کردند، گفت: عملیات احیا، توسط پزشکان متخصص بیهوشی و اطفال به مدت 45 دقیقه به طول انجامید که متأسفانه این عملیات موفقیت‌آمیز نبود.

وی در پایان سخنانش افزود: با وجود تلاشی که صورت گرفت، کودک هیچگونه علائم هوشیاری از خود نشان نداد و جسد به سردخانه بیمارستان منتقل شد.

 

اخبار حوادث - فارس


ویدیو مرتبط :
رودخانه بوسون اردبیل1 قوری چای (رودخانه خشک)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کودک سه ساله در استخر تالار عروسی غرق شد



غرق شدن,غرق شدگی

 

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی امینی معاون عملیات منطقه سه آتش نشانی تهران با بیان اینكه با تماس افرادی با سامانه ۱۲۵ و اعلام غرق شدن احتمالی فرزندشان در استخر یک تالار عروسی واقع در شمال تهران، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی، نیروهای عملیاتی ایستگاه ۳۶ و هم چنین گروه ویژه غواصی این سازمان به صورت همزمان در ساعت ۱۹:۲۸ شب گذشته راهی محل حادثه در خیابان ازگل شدند گفت: شب گذشته درحالی که خانواده ها درسالن اصلی تالار، سرگرم مراسم عروسی بودند کودک سه ساله از روی کنجکاوی ازخانواده خود دورشد وبه گردش در اطراف تالار پرداخت.

وی افزود: خانواده این کودک وقتی که از غیبت فرزندشان باخبر شدند شروع به جستجو کرده وتمامی قسمت های مختلف تالار و اطراف آن را جشتجو كرده و هنگامی که هیچ آثاری از وی نیافتند سراسیمه از آتش نشانی درخواست کمک کردند.

امینی گفت: البته کارکنان تالار به گمان این که کودک به داخل استخر افتاده باشد داخل استخر تالار را هم جستجوکردند ولی موفق به کشف او نشدند.

معاون عملیات منطقه ۳ آتش نشانی خاطرنشان کرد: گروه غواصی سازمان آتش نشانی به محض رسیدن به محل، بلافاصله با ابزارآلات مخصوص به اعماق استخر رفته و جسد بی جان «امیر عباس ح» را از عمق آب ا ستخر بیرون کشیدند.

وی ا فزود: عوامل اورژانس حاضر در محل پس از معاینه این کودک مرگ وی را به علت خفگی درآب تایید کردند.

امینی نداشتن حفاظ مناسب در کنار استخر وبازیگوشی کودک در اطراف تالار را علت وقوع این حادثه تاسف بار ذکر کرد.... / خبرگزارى ایسنا