اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

غرق شدن کشتی فیلیپینی با 180 مسافر


در حادثه غرق شدن کشتی فیلیپینی با ۱۸۹ مسافر ، ۳۸ سرنشین آن کشته و ۱۵ نفر ناپدید شدند.

پایگاه خبری انتخاب: در حادثه غرق شدن کشتی فیلیپینی با ۱۸۹ مسافر ، ۳۸ سرنشین آن کشته و ۱۵ نفر ناپدید شدند.

این کشتی بر اثر خطای انسانی در آب های مرکزی فیلیپین غرق شد.

تلاش ها برای یافتن مسافران ناپدید شده کشتی غرق شده فیلیپینی ادامه دارد . در حادثه غرق شدن کشتی فیلیپینی با 189 مسافر ، 38 سرنشین آن کشته و 15 نفر ناپدید شدند.این کشتی بر اثر خطای انسانی در آب های مرکزی فیلیپین غرق شد.

 به گفته مقامات فیلیپینی، این کشتی علاوه بر 189 سرنشین ، حامل محموله های سنگین مصالح ساختمانی و کیسه های برنج نیز بوده است.در فیلیپین ، استفاده از قایق و کشتی های کوچک برای میلیون ها جمعیت فقیر این مجمع الجزایر ، اهمیت حیاتی دارد و وسیله اصلی حمل ونقل به شمار می رود.


ویدیو مرتبط :
برخورد کشتی ها با سخره ها و گیر کردن و غرق شدن کشتی های باربری و آمدن هیلیکوپتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غرق‌شدن یک کشتی در بنگلادش با 250 مسافر



اخبار حوادث - غرق‌شدن یک کشتی در بنگلادش با 250 مسافر

این کشتی با 250 تا 300 مسافر بر اثر طوفان نور وِستر (نوعی طوفان در بنگلادش) در رودخانه مغنا واژگون شد.

مقامات دولتی بنگلادش اعلام کردند در پی غرق شدن یک کشتی حامل صدها مسافر در روز پنجشنبه در رودخانه ای در منطقه مونشیگانج در مرکز این کشور، عملیات جستجو ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از داکا، این کشتی مسافربری به علت طوفان و بارش شدید باران در 27 کیلومتری داکا، پایتخت بنگلادش، غرق شد.

فردوس حسین افسر پلیس منطقه گفت این کشتی با 250 تا 300 مسافر بر اثر طوفان نور وِستر (نوعی طوفان در بنگلادش) در رودخانه مغنا واژگون شد.

به گفته این مقام پلیس، هنوز آمار دقیق تلفات این حادثه مشخص نشده است.

خدمات کشتیرانی بنگلادش فهرست اسامی مسافران را نگهداری نمی کنند و هیچ گاه نمی توانند به طور دقیق مشخص کنند که چه تعداد مسافر سوار هر کشتی شده است.

اخبار حوادث - عصر ایران