اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

غرق شدن کشتی ایرانی در خلیج فارس


رئیس اتحادیه لنج داران پارسیان گفت: یک فروند لنج باری در دو مایلی جزیره ابوموسی غرق شد و تمام سرنشینان آن توسط ناجیان این جزیره نجات پیدا کردند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس اتحادیه لنج داران پارسیان گفت: یک فروند لنج باری در دو مایلی جزیره ابوموسی غرق شد و تمام سرنشینان آن توسط ناجیان این جزیره نجات پیدا کردند.

عیسی دیوسار افزود: این لنج باری روز گذشته از دوبی به مقصد گمرک شیو پارسیان در حرکت بوده که به دلیل مواج شدن دریا و برخورد با صخره غرق شد.

وی با اشاره به اینکه این لنج باری متعلق به اسماعیل موذن با ظرفیت حمل 80 تن بار بوده است، ادامه داد : در این سفر 40 تن بار ملوانی شامل شکر، برنج، روغن به همراه داشت.

شهرستان پارسیان در 500کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.


ویدیو مرتبط :
جکت در خلیج فارس غرق شد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای مصادره کشتی ایرانی در خلیج فارس


نیروی دریایی آمریکا از توقیف یک کشتی ایرانی خبر داد که به ادعای این نهاد قصد ارسال سلاح به یمن را داشته است.

خبرگزاری تسنیم: نیروی دریایی آمریکا از توقیف یک کشتی ایرانی خبر داد که به ادعای این نهاد قصد ارسال سلاح به یمن را داشته است.

آسوشیتدپرس گزارش داد؛ نیرونی دریایی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد یک کشتی ایرانی با محموله سلاح را که احتمالا قصد عزیمت به یمن را داشته در آبهای خلیج فارس توقیف کرده است.

نیروی دریایی آمریکا در این بیانیه اعلام کرد که کشتی یو اس اس سیروکو در 28 مارس یک  محموله سلاح پنهان شده در یک لنج کوچک را ردگیری و توقیف کرده است.

نیروی دریایی اعلام کرد که این محموله شامل 1500 قبضه سلاح کلاشینکوف، 200 نارنجک انداز و 21 مسلسل کالیبر 50 بوده است. نیروی دریایی آمریکا در ادامه اعلام کرد افرادی حاضر بر روی عرشه پس از مصادره تسلیحات آزاد شدند.