اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

غرق شدن چهار نفر در سواحل چابهار


رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی سیستان و بلوچستان گفت: متأسفانه بی‌احتیاطی و توجه نکردن به هشدارها از 28 اسفند تا هشتم فرودین‌ماه موجب غرق شدن چهار نفر در سواحل چابهار شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی سیستان و بلوچستان گفت: متأسفانه بی‌احتیاطی و توجه نکردن به هشدارها از 28 اسفند تا هشتم فرودین‌ماه موجب غرق شدن چهار نفر در سواحل چابهار شد.
 
«فریبا کوشا» افزود: با وجود حضور فعال اورژانس و نیروهای امدادی در مکان‌های مختلف سواحل عمان اما برخی افراد بی‌توجه به هشدارهای لازم گرفتارامواج خروشان دریا شدند.
 
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم‌چنین نیروهای اورژانس سیستان و بلوچستان در این مدت با حضور فعال در مکان‌های مختلف موجب خدمت‌رسانی به 113 مورد تصادفات شهری و 58 مورد تصادفات جاده‌ای شدند.
 
کوشا افزود: هم‌زمان با آغاز طرح نوروزی در استان همه‌ی اورژانس بیمارستان‌ها فعال بوده به‌طوری‌که خوشبختانه امسال با پیش‌بینی‌ها در زمینه‌ی حضور متخصصان و فعال بودن کلینیک‌های تخصصی همه‌ی بیمارستان‌ها، آمار اعزام بیماران از شهرستان‌ها به مرکز استان حدود 30 تا 40 درصد کاهش یافته است.
 
وی از مردم خواست تا به‌هنگام رفتن به دریا در مکان‌های مشخص شنا کنند. کوشا هم‌چنین به مردم در خصوص گزش عروس‌های دریایی نیز هشدار داد.


ویدیو مرتبط :
سواحل صخره ای - چابهار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشتی حامل پناهجویان در سواحل استرالیا غرق شد/۱۰۵ نفر ناپدید شده‌اند



غرق شدن کشتی,غرق شدگی,غرق شدن پناهجویان

کشتی حامل پناهجویان در سواحل استرالیا غرق شد/۱۰۵ نفر ناپدید شده‌اند

مقامات دولت استرالیا از غرق شدن کشتی حامل شماری از پناهجوبان در سواحل این کشور خبر دادند.

به گزارش  خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز؛ دقایقی قبل مقامات دولتی کشور استرالیا از غرق شدن کشتی حامل 105 تن از پناهجویان خارجی در سواحل این کشور خبر دادند.

براساس تازه ترین خبرهای رسیده از استرالیا به دلیل شرایط نامساعد جویی از کشتی حامل پناجویان به صخره های نزدیک سواحل استرالیا برخورد کرد و شماری از سرنشینان آن غرق شده و شماری هم ناپدید شدند.
براساس قوانین جدید دولت استرالیا این کشور برای پذیرش پناهندگان خارجی قوانین شدیدتری را وضع کرده است./خبرگزاری تسنیم