اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

غرفه ای تنها با 2 کتابِ آقای کشتی گیر!


در حالی که بسیاری از ناشران به دلیل کمبود فضا موفق به حضور در نمایشگاه نشده‌اند غرفه‌ای دو کتاب از عباس جدیدی را در سالن ناشران عمومی عرضه می‌کند.

خبرگزاری فارس: در حالی که بسیاری از ناشران به دلیل کمبود فضا موفق به حضور در نمایشگاه نشده‌اند غرفه‌ای دو کتاب از عباس جدیدی را در سالن ناشران عمومی عرضه می‌کند.

این غرفه که متعلق به انجمن خیریه و دارایتام رهپویان عقبا می‌باشد دو کتاب را که خاطرات عباس جدیدی از نماز و دیگری آموزش نماز توسط این ورزشکار پیشکسوت است را عرضه می‌کند.

غرفه ای تنها با 2 کتابِ آقای کشتی گیر!

نکته مبهم و عجیب ماجرا این است که این غرفه تنها با دو عنوان کتاب توانسته خود را به میان ناشران عمومی برساند در حالی که بر طبق ضوابط ارشاد امسال برای حضور ناشران داشتن 35 عنوان کتاب شرط شده بود و بسیاری از ناشران به همین دلیل نتوانستند غرفه‌ای مجزا و مستقل بگیرند.

خبرنگار این مسئله را از غرفه دار جویا شد که با پاسخ‌های مبهم و بی ربط مواجه شد و با این بهانه که این غرفه برای ترویج نماز است از پاسخ دادن خودداری کرد.

به نظر می‌رسد محل عرضه اصلی این کتاب فرهنگسرای کتاب و غرفه نماز باشد و حال مسئولین ارشاد پاسخ دهند که چگونه این اتفاق افتاده است. اگرچه معرفی و ترغیب جوانان به امور معنوی و ارزش‌های دینی توسط پیشکسوتان شناخته شده امری مثبت و مورد تائید است اما اینکه فقط به صرف شناخته شدن و شهرت صاحب کتاب ضوابط قانونی زیر پا گذاشته شود مایع تاسف و تاثر است.


ویدیو مرتبط :
حرکت بسیار جالب کشتی گیر آمریکایی روی کشتی گیر ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرگ یک کشتی گیر در گود کشتی



 ,گود کشتی,کشتی چوخه ,پهلوان مصطفی برومند,اخبار,اخبار ورزشی

 

مرگ یک کشتی گیر در گود کشتی

در یکی از مسابقات گود کشتی چوخه که هر پنج شنبه انجام می شود پهلوان برومند در مسابقه با حریف خود در یک فن دچار حادثه از ناحیه نخاع شد.

مهر- معاون اداره ورزش و جوانان چناران از درگذشت پهلوان چوخه کار این شهرستان به علت ضایعه نخاعی در گود کشتی خبر داد.

یونس شیخ احمدی گفت: پهلوان مصطفی برومند در گود کشتی چوخه چناران دچار ضایعه نخاعی شد و شب گذشته فوت کرد.

وی افزود: در یکی از مسابقات گود کشتی چوخه که هر پنج شنبه انجام می شود پهلوان برومند در مسابقه با حریف خود در یک فن دچار حادثه از ناحیه نخاع شد.

وی افزود: این پلوان بلافاصله به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه شب دوشنبه در بیمارستان امدادی فوت کرد./عصرایران