اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

غرفه ای برای گداها+عکس



غرفه ای برای گداها+عکس
متکدیان در تمام دنیا افراد سمجی هستند و همیشه برای دریافت مقداری پول سماجت به خرج می دهند به طوری که مردم را گاهی بسیار عصبانی می کنند.
 در چین نیز متکدیان به همین صورت رفتار می کنند و این باعث شد تا مسئولین یکی از مراسم های مذهبی متکدیان را در قفس قرار بدهند.
در یکی از شهرهای جنوبی چین که یک مراسم مذهبی در جریان بود مسئولین برای اینکه مردم از دست متکدیان راحت باشند آن ها را در داخل قفس های آهنی قرار داده اند.

 اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

 این متکدیان از پشت میله ها به مردمی که عبور می کنند التماس می کنند و دیگر نمی توانند برای آن ها مزاحمتی ایجاد کنند. مردم به دلخواه به آن ها پول می دهند و یا اب و غذا ارسال می کنند.
البته مردمی که در این مراسم شرکت کرده اند می گویند صحنه مواجه شدن با تعداد زیادی دست که در حال التماس هستند بسیار ترسناک است..

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

اخبار,اخبار گوناگون,مطالب جالب و خواندنی

باشگاه خبرنگاران

  


ویدیو مرتبط :
کلیپ عکس از غرفه جبهه جهادگران مجازی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال 1390

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: غرفه‌ نیکی كریمی در موزه سینما


غرفه نیکی کریمی صبح امروز سه شنبه با حضور عزت‌الله انتظامی و محمدحسن پزشک، در موزه سینما رونمایی شد.