اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

غذاهای آماده آمریکایی در مقرهای داعش


نیروهای بسیج مردمی عراق، از کشف بسته های غذای آماده "ساخت آمریکا" در پایگاه ها و مراکز آزادشده از اشغال داعش خبر می‌دهند.

پایگاه خبری شبکه العالم: نیروهای بسیج مردمی عراق، از کشف بسته های غذای آماده "ساخت آمریکا" در پایگاه ها و مراکز آزادشده از اشغال داعش خبر می‌دهند.

این غذاهای آماده و بسته بندی شده، به تازگی تولید شده و برای تغذیه عناصر داعش کاربرد داشته است.

به نوشته سایت شبکه روسیا الیوم، نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به "الحشد الشعبی"، این بسته های غذای آمریکایی را در کارخانه کودسازی شهر بیجی در استان صلاح الدین که از مراکز استقرار نیروهای داعش بود، کشف کرده اند.

تروریست های داعش در حالی از غذاهای بسته بندی شده آمریکایی تغذیه می کنند که در رفتار با مردم مناطق تحت اشغال، آنان را از کوچکترین کارهایی که به زعم داعش "غیرشرعی" است، به شدت برحذر می دارند و خاطیان را به سختی کیفر می دهند؛ اما خود در ساده ترین امور روزانه یعنی خوردن و آشامیدن، از مواد غذایی آمریکایی که "حلال" نبودن آنها تقریبا قطعی است استفاده می کنند.


ویدیو مرتبط :
انهدام زیبای یکی از مقرهای داعش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرمانده آمریکایی: ایران قایق های انتحاری آماده کرده است



 

 

 

تنگه هرمز , نیروی دریایی , خلیج فارس

 

 

 

یک فرمانده نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که نیروی دریایی ایران مشغول آماده شدن برای یک رویارویی احتمالی با آمریکا است .

ژنرال  " مارک فاکس " فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا مستقر در بحرین با اشاره به این موضوع گفت : " آنها ( ایرانی ها ) تعداد زیردریایی ها و قایق های تندروی خود را افزایش داده اند ."

این فرمانده آمریکایی در ادامه با اشاره به اینکه ایران در هفته های گذشته تحرکات خود را در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز افزایش داده است ، افزود : ایران در حال آماده کردن قایق های انتحاری برای حمله به  ناوگان آمریکا در منطقه است.

این فرمانده آمریکایی با اشاره به اینکه ایران برای مقابله با احتمال تحریم نفتی و یا احتمال حمله نظامی آمریکا یا اسراییل به تاسیسات هسته ای اش ، در حال افزایش قدرت تهدیدآفرینی خود در خلیج فارس و تنگه هرمز است ، مدعی شد که نیروی دریایی آمریکا می تواند مانع بسته شدن تنگه هرمز از سوی ایران شود.

وی افزود  :" برخی قایق های کوچک ایرانی با کلاهک های جنگی مجهز شده اند که این قایق ها را تبدیل به یک وسیله انفجاری کرده است. ایرانی ها همچنین مین های زیادی در اختیار دارند.

این فرمانده آمریکایی در ادامه خاطر نشان کرد که آمریکا با دقت تحولات مربوط به توسعه موشک های کوتاه و دوربرد ایران را رصد می کند.

ژنرال مارک فاکس در ادامه با اشاره به نجات برخی قایقرانان ایرانی در منطقه خلیج فلرس و دریای عمان از سوی نیروی دریایی آمریکا افزود که این مساله امری عادی است و بخشی از ارتباطات متداول نیروی دریایی دو طرف را شامل می شود..../عصرایران