اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

غافلگیری پیش از موعد BMW +عکس


آن طور که اکثر ما می دانیم در سال ۱۹۹۹ با معرفی X۵، شرکت بی.ام.و ما را با خودروهای سری X خودش آشنا کرد. خودروهایی که به زبان ساده به آن ها شاسی بلند گفته می شود.

فرارو: آن طور که اکثر ما می دانیم در سال ۱۹۹۹ با معرفی X۵، شرکت بی.ام.و ما را با خودروهای سری X خودش آشنا کرد. خودروهایی که به زبان ساده به آن ها شاسی بلند گفته می شود.

 بعد از مشاهده دست پخت دوست داشتنی آقای کریس بنگل ما با برادران X۵، یعنی X۳ و X۱ نیز آشنا شدیم. خودرو هایی که همان طور که پیداست مانند شماره بعد از حرف X دارای ابعادی کوچک تر هستند.

در این میان اما محصولی هم معرفی شد که شاید بتوان آن را خط مشی جدیدی در طراحی خودرو دانست. X۶ را اگر بخواهیم با زبان خود BMW معرفی کنیم، باید آن را در رده Sports Activity Coupe قرار داد. خودرویی که به زبان ساده یک شاسی بلند چهار درب با سقف کوپه قلمدادش می کنیم. گرچه می دانیم که این تعریف چندان دقیقی از این نوع خودرو ها نیست.

اما حالا با معرفی این کانسپت می توانیم در آخر این ماه میلادی در نمایشگاه خودروی شانگهای شاهد تولد برادر کوچک تر X۶ باشیم. البته بر خلاف کانسپت سری ۴ حالا می دانیم که به احتمال فراوان مدل تجاری و نهایی X۴ در سال آینده به بازار عرضه خواهد شد.

گرچه دیگر با دیدن X۴ در شانگهای موتور شو هیجان زده نخواهیم شد و برایمان یک غافلگیری از طرف ب ام و محسوب نمی شود، اما نیمه پر لیوان این است که می توانیم با خیالی آسوده و به دور از شایعات و حدس و گمان ها ساعت هایمان را برای معرفی رسمی این رده جدید از محصولات ب ام و کوک کنیم.









ویدیو مرتبط :
طور موعد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

BMW ساخت سایپا ! / عکس


BMW ساخت سایپا