اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

غار علیصدر پر بازدیدترین مکان گردشگری


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان از اقامت 76 هزار و 861 نفر تاکنون در استان همدان خبر داد و گفت: غاز علیصدر با بیش از 28 هزار نفر بازدید کننده بیشترین استقبال را از طرف مسافران داشته است.

خبرگزاری ایسنا: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان از اقامت 76 هزار و 861 نفر تاکنون در استان همدان خبر داد و گفت: غاز علیصدر با بیش از 28 هزار نفر بازدید کننده بیشترین استقبال را از طرف مسافران داشته است.

رزیتا ناصرالمعمار افزود: از 29 اسفندماه سال گذشته 76 هزار و 861 نفر در اماکن اقامتی استان اسکان پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: 12 هزار و 411 نفر در هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، هتل آپارتمان‌ها و منازل استیجاری، 7576 نفر در مهمانسرای ادارت، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی، 3624 نفر در کمپ‌های موقت و 2629 نفر در مدارس از یک اسفندماه تا روزگذشته اقامت داشته‌اند.

ناصرالمعمار یادآور شد: غار علیصدر از 29 اسفند تاکنون 28 هزار و 715 نفر بازدیدکننده داشته و توانسته رتبه اول اماکن گردشگری استان را در جذب گردشگری به خود اختصاص دهد.

وی افزود: آرامگاه بوعلی سینا با 25 هزار و 831 نفر بازدیدکننده و تپه عباس‌آباد با 24 هزار و 289 نفر بازدیدکننده در رتبه‌های بعدی بازدید گردشگر قرار دارند.

معاون گردشگری استان همدان اضافه‌کرد: از 29 اسفندماه تا روزگذشته نیز 17 هزار و 172 نفر از آرامگاه باباطاهر و 9943 نفر از تپه هگمتانه بازدید داشته‌اند.


ویدیو مرتبط :
مکان های گردشگری ، غار شگفت‌انگیز نخجیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پر بازدیدترین خبر سایت دولت: "تخم مرغ"


"تخم مرغ" پر بازدیدترین خبر سایت دولت