اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عید موادفروشان پایتخت عزا شد


فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد افیونی و انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر در عملیات‌های نوروزی پلیس پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد افیونی و انهدام سه باند قاچاق مواد مخدر در عملیات‌های نوروزی پلیس پایتخت خبر داد.

سردار حسین ساجدی نیا با اعلام این خبر گفت: با آغاز تعطیلات نوروزی سال جاری، اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادان پرخطر و متجاهر در سطح شهر در دستور کار پلیس قرار گرفت و طی عملیات‌های انجام شده از سوی ماموران پلیس پایتخت در ایام نوروز سه باند قاچاق مواد مخدر منهدم و اعضای آن دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه طی این مدت با اقدامات صورت گرفته 847 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است، گفت: در این مدت پس از بررسی‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت 60 معتاد متجاهر زن و مرد جمع‌آوری و به کمپ‌های بازپروری طرف قرارداد با شهرداری تهران منتقل شده‌اند. این آمار از افزایش جمع‌آوری معتادان متجاهر در ایام نوروز امسال حکایت دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به افزایش دو درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و روانگردان از ابتدای سال نو تاکنون اشاره کرد و گفت: طی این مدت 12 سرکرده اصلی و 278 توزیع کننده حرفه‌ای مواد مخدر در سطح شهر تهران شناسایی و دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بخش مهمی از توفیقات پلیس در عرصه مبارزه با قاچاق و توزیع موادمخدر مرهون همکاری شهروندان است، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند هرگونه اطلاعات و اخبار خود در زمینه قاچاق و توزیع موادمخدر را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 با نیروی انتظامی در میان گذارند.


ویدیو مرتبط :
جاهلی های امروز عید ما را عزا کردند(زیر نویس عربی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیروس مقدم ساخت «پایتخت 3» را برای عید امسال قطعی کرد



سیروس مقدم,سریال جدید سیروس مقدم,سریال پایتخت 3

سیروس مقدم ساخت «پایتخت 3» را برای عید امسال قطعی کرد

‌ سیروس مقدم کارگردان «پایتخت 1 و 2» درباره‌ی تولید سری سوم پایتخت برای نوروز 92 اعلام کرد: بناست که با کمک دوستانی از جمله محسن تنابنده،‌محسن تنابنده، مدیر شبکه‌ی اول و همچنین آقای سیفی آزاد تولید «پایتخت 3» را برای نوروز امسال داشته باشیم.

 این کارگردان در گفت‌و‌گوبا ایسنا، گفت: در حال حاضر درگیر سریال «بچه‌های نسبتا بد» هستم و به محض اینکه کارمان در این پروژه تمام شود، کم‌کم به ساخت «پایتخت 3» و سوژه‌هایی که باید در ماجرا باشند، فکر خواهیم کرد تا ان‌شاءالله به کمک دوستان «پایتخت3» را نیز در نوروز امسال برای بینندگان داشته باشیم.
 
به گزارش ایسنا،سری اول مجموعه تلویزیونی «پایتخت» عید نوروز دو سال پیش از شبکه اول سیما به نمایش درآمد که پس از آن تصمیم گرفته شد تا سری دوم آن هم با عنوان «پایتخت 2» ساخته شود؛ سریالی که در این قسمت از پایتخت فراتر رفت و با دستمایه قرار دادن داستان انتقال یک گنبد و گلدسته از سواحل دریای مازندران به جزیره قشم، شمال تا جنوب کشور را سیر کرد.
 
سریال «پایتخت 2» با ویژگی‌هایی چون احترام به پدر و مادر، بهره بجا و هوشمندانه از نمادهای مذهبی، ترسیم زندگی ساده اما زیبای ایرانی، اشاره نقادانه به مشکلات اقتصادی مردم و البته استفاده از کمدی بدون غلطیدن در ابتذال،ساخته شد./ایسنا