اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عید دیدنی اصلاح‌طلبان با سیدمحمد خاتمی+عکس



عید دیدنی اصلاح‌طلبان با سیدمحمد خاتمی+عکس

سفیر: پیش از ظهر امروز(یکشنبه)، مراسم عید دیدنی فعالان سیاسی، فرهنگی، اجتماعی اصلاح‌طلب و  همچنین جمعی از روزنامه‌نگاران و عکاسان اصلاح‌طلب، نمایندگان ادوار مجلس و برخی مدیران دولت اصلاحات با سیدمحمد خاتمی در روز عید سعید فطر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری سفیر، در این عید دیدنی که بیش از سه ساعت به طول انجامید، چهره‌های چون سید محمود دعایی، محسن مهرعلیزاده، محمد ستاری‌فر، دکتر هادی خانیکی، مهندس نصر الله جهانگرد، دکتر رضا امراللهی، محمد علی سبحانی، دکتر محمد رضا ظفرقندی، دکترمحمدرضا تابش، خسرو تهرانی، دکتر علی شکوری راد، فریدون عموزاده خلیلی، جلیل سازگارنژاد، دکتر سید عباس پاک نژاد، دکتر احمد ترک‌نژاد، دکتر شعبان شهیدی مودب و دکتر غلامعلی رجایی حضور داشتند.

حضور خانواده‌های برخی از زندانیان حوادث بعد از انتخابات و برخی از زندانیانی که آزاد و یا دوران محکومیت آنها به اتمام رسیده است نیز در این جلسه مشهود بود.

گفتنی است، حاضران با نقل و شیرینی یزدی و شربت پذیرایی می‌شدند و هنگام اذان ظهر نیز، نماز جماعت به امامت سیدمحمد خاتمی اقامه شد./سفیر

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب


ویدیو مرتبط :
کلیپ بسیار دیدنی.فساد مالی برخی اصلاح طلبان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حذف خاتمی از گزینه های ریاست جمهوری اصلاح طلبان؟



حذف خاتمی از گزینه های ریاست جمهوری اصلاح طلبان؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس معتقد است، اصلاح طلبان باید ضمن پرهیز از اتلاف وقت هر چه سریع‌تر کارهای انتخاباتی خود را آغاز کرده و کاندیدای مورد نظر را اعلام کنند.

 

به گزارش خبرآنلاین؛ داریوش قنبری، در واکنش به برخی اظهارات مبنی بر حضور محمدرضا عارف به عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری،گفت: اگر چه در این زمینه اطلاع چندانی ندارم، ولی معتقدم اصلاح طلبان دیگر نمی‌توانند نسبت به انتخابات ریاست جمهوری بی‌تفاوت باشند.

 

قنبری با اشاره به نام محمدرضا عارف، عبداله نوری و خرازی به عنوان گزینه‌های احتمالی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: علاوه بر این‌ها می‌توان از چهره‌های دیگری همچون سید حسن خمینی نیز یاد کرد. ضمن اینکه باید ببینیم که نهایتا کدامیک پا به عرصه انتخابات خواهند گذاشت.

 

سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس با تاکید بر ضرورت سازماندهی تشکیلاتی اصلاح طلبان، گفت: حضور اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده نباید مثل انتخابات فعلی مجلس باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه تشکیلات اصلاح طلبان دچار نوعی از هم گسیختگی شده است، بنابراین پیش از مشخص شدن فرد خاصی باید سازماندهی تشکیلاتی اصلاح طلبان در دستور کار قرار گیرد.

قنبری در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به زمان اندکی که باقی مانده است، اصلاح طلبان باید ضمن تجدید سازمان و کسب آمادگی برای حضور در انتخابات روی چهره‌ای که از مقبولیت بالاتری برخوردار است، سرمایه گذاری کنند./انتخاب