اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عیدی «من سالوادور نیستم» به سینماها


«من سالوادور نیستم» با فروش 130 میلیونی روز گذشته، در مجموع به 550 میلیون تومان در تهران رسید.

خبرآنلاین: «من سالوادور نیستم» با فروش 130 میلیونی روز گذشته، در مجموع به 550 میلیون تومان در تهران رسید.

حبیب اسماعیلی مدیر رسانه فیلمسازان با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه «من سالوادور نیستم» در بدترین زمان اکران که مردم در تدارک استقبال از نوروز هستند فروش فوق العاده ای دارد و چراغ سینماها را در شب عید روشن کرده است.

وی ادامه داد: شب گذشته بسیاری از سینماها از جمله آزادی و کوروش تا نیمه شب با سانس های فوق العاده میزبان مخاطبان بودند و رکوردی را در فروش روزانه ثبت کردند. در شهرستانها هم استقبال بسیار خوب بوده بطوریکه سینما هویزه مشهد پنج شنبه بیش از 20 میلیون فروخته است.

اسماعیلی مجموع فروش فیلم را در 32 سینمای تهران طی 9 روز و 45 سینما در شهرهای دیگر بیش از 700 میلیون تومان اعلام کرد.


ویدیو مرتبط :
من سالوادور نیستم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«من سالوادور نیستم»یک کمدی مخاطب پسند



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم من سالوادور نیستم,درباره فیلم من سالوادور نیستم

 

نویسنده فیلم "من سالوادور نیستم" گفت: این اثر به عنوان یک کمدی مخاطب پسند در دل خود مضامینی اخلاقی و خانوادگی را گنجانده است.

رضا مقصودی نویسنده سینما در خصوص فیلم "من سالوادور نیستم" گفت: گروه فیلم "من سالوادور نیستم" در حال حاضر برای فیلمبرداری کار به برزیل سفر کرده‌اند و مشغول به کار هستند.


وی افزود: نام این فیلم در گذشته "رویای مارسل" بود که به دلیل عوض نشدن پروانه ساخت تهیه کننده و کارگردان آن و مشورتی که با منوچهری هادی داشتیم قرار شد نام آن را "من سالوادور نیستم" بگذارم من از اول هم موافق با نام "رویای مارسل" نبودم.


این نویسنده در خصوص جالب بودن این نام اظهار داشت: هدف ما این بود که نام "من سالوادور نیستم" برای مخاطب سوال ایجاد کند و یکی از ابزارهای جذب مخاطب همین امر است.


وی افزود: "من سالوادور نیستم" یک کار کمدی مخاطب پسند است که در دل خود مضامین اجتماعی خانوادگی را می‌گنجاند و رضا عطاران ایفاگر نقش اصلی این فیلم است.
مقصودی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مردم از نتیجه کار خوششان بیاید و این فیلم را ببیند.


گفتنی است؛ فیلم "من سالوادور نیستم" به تهیه کنندگی سید امیر پرویز حسینی و کارگردانی منوچهر هادی در برزیل در حال گذراندن مراحل فیلمبرداری‌اش است.

 

اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران