اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عیدی مددجویان کمیته امداد واریز شد


عیدی در نظر گرفته شده به میزان یک ماه مستمری است که به حساب یک میلیون و 700 هزار خانواده امداد واریز شده است.

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از پرداخت عیدی مددجویان تحت پوشش امداد خبر داد و گفت: عیدی در نظر گرفته شده به میزان یک ماه مستمری است که به حساب یک میلیون و 700 هزار خانواده امداد واریز شده است.
 
علی‌محمد ذوالفقاری با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده از سوی کمیته امداد برای سال آینده اظهار داشت: خوشبختانه با حمایت خیرین و نیکوکاران در جشن نیکوکاری امسال توانستیم کمک‌های قابل توجهی را برای نیازمندان جمع‌آوری کنیم و بتوانیم در آستانه سال نو این هدایا را در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهیم.

وی تصریح کرد: میزان کمک‌ها نسبت به سالهای گذشته افزایش قابل توجهی پیدا کرده است و این در حالی است که اکثر کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن نیکوکاری به دست نیازمندان و مددجویان رسیده است.

ذوالفقاری با اشاره به واریز عیدی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته به میزان یک ماه مستمری عیدی مددجویان به حساب آنها واریز شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: عیدی در نظر گرفته شده به حساب یک میلیون و 700 هزار نفر واریز شده است و این در حالی است که مددجویان می‌توانند از همین امروز با مراجعه به بانک‌های عامل عیدی خود را دریافت کنند.


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه کتاب و دستاوردهای مددجویان کمیته امداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان پرداخت عیدی مددجویان کمیته امداد


رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد:عیدی مددجویان این نهاد با مستمری اسفندماه آنان پرداخت می شود.

خبرگزاری ایرنا: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اعلام کرد:عیدی مددجویان این نهاد با مستمری اسفندماه آنان پرداخت می شود.

سید پرویز فتاح روز سه شنبه در همایش تخصصی حمایت از سلامت خانواده گفت: دولت، شاید به دلیل کمبود بودجه و یا دلیل دیگر نتوانسته است، عیدی مددجویان کمیته امداد را با مستمری بهمن ماه پرداخت کند و قرار است این عیدی با مستمری اسفندماه پرداخت شود.

رییس کمیته امداد اظهار کرد: برای امسال، فروشگاه نوروزی خاصی برای استفاده مددجویان در نظر نگرفته ایم؛ بررسی ها نشان داد که این کار ایرادهایی داشته است و به همین منظور تعدادی بن از فروشگاه اتکا خریداری کردیم و آنها را در اختیار مددجویان کمیته امداد در تهران قرار دادیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خطاب به مسئولان استانی اظهار کرد که این اختیار را دارند ، طی قرارداد با فروشگاه ها، بن ها را در اختیار مددجویان قرار دهند.