اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عیادت معاون اول احمدی نژاد از مشایخی


معاون اول رییس جمهور از جمشید مشایخی بازیگر محبوب و مشهور سینما و تلویزیون ایران عیادت و از خداوند متعال برای ایشان سلامتی و تندرستی مسالت کرد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: معاون اول رییس جمهور از جمشید مشایخی بازیگر محبوب و مشهور سینما و تلویزیون ایران عیادت و از خداوند متعال برای ایشان سلامتی و تندرستی مسالت کرد.

محدرضا رحیمی شامگاه چهارشنبه در منزل جمشید مشایخی حضور یافت و ضمن اطلاع از آخرین اقدامات درمانی و روند معالجات این چهره ماندگار کشور، در فضایی صمیمی با ایشان به گفتگو پرداخت.

عیادت معاون اول احمدی نژاد از جمشید مشایخی

این هنرمند پیشکسوت کشور چندی پیش بر اثر زمین خوردن دچار شکستگی در ناحیه پا شده بود و هم اکنون دوران نقاهت را سپری می کند.

جمشید مشایخی متولد آذرماه 1313، هنرمند پیشکسوت و توانای عرصه بازیگری است که در مجموعه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی متعددی ایفای نقش کرده است.


ویدیو مرتبط :
عیادت احمدی نژاد از رهبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اظهارات معاون احمدی نژاد درباره تعطیلات عید فطر



 

 

اظهارات معاون احمدی نژاد درباره تعطیلات عید فطر

معاون پارلمانی رییس‌جمهور اعلام كرد كه اگر لایحه افزایش تعطیلات مجلس به دستور مجلس نرسد، دولت برای این تعطیلات فكری خواهد كرد.

 

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین میرتاج‌الدینی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت درباره آخرین وضعیت لایحه افزایش تعطیلی عید فطر، گفت: لایحه دولت در این زمینه به مجلس رفته است و در كمیسیون‌های تخصصی تصویب شده و علی‌القاعده هفته آینده یكشنبه درباره آن در مجلس رای‌گیری خواهد شد و امیدوارم نهایی شود.

وی افزود: اگر هم در هفته آینده این لایحه به دستور مجلس نرسد، دولت برای آن فكری خواهد كرد.

میرتاج‌الدینی همچنین با توجه به در پیش بودن روز قدس از مردم خواست روز قدس امسال را با شكوه‌تر از هر سال برگزار كنند .

وی خاطرنشان كرد: با توجه به تحولاتی كه در منطقه شاهدیم و بیداری اسلامی در منطقه باید گفت كه روز قدس یكی از عوامل بیداری اسلامی بوده است. روز قدس، موضوع فلسطین و مقاومت اسلامی را احیا كرد و امروز یك مساله جهانی است و طبعا پرچمدار آن جمهوری اسلامی ایران می‌باشد. امیدوارم روز قدس امسال باشكوه‌تر از سال‌های گذشته باشد و همگی با تاكید بر وحدت، شعار حمایت از مردم مظلوم فلسطین را سر دهیم.

وی درباره برنامه‌های هفته دولت نیز گفت: در هفته دولت برنامه‌های مختلفی از سوی دولت تدارك دیده شده كه از جمله آن پروژه‌های مهمی است كه اعضای هیات دولت آن را بهره‌برداری خواهند كرد..../ایسنا