اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عیادت رئیس دفتر رهبری از آیت‌ الله مهدوی کنی


حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در این ملاقات از آخرین وضع جسمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را جویا شد.

واحد مرکزی خبر: رئیس دفتر مقام معظم رهبری، بار دوم از رئیس مجلس خبرگان رهبری در بیمارستان عیادت کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی در این ملاقات از آخرین وضع جسمانی آیت‌الله مهدوی‌کنی را جویا شد.

وی سپس گفت: به دستور و امر مقام معظم رهبری برای دوم برای احوالپرسی از آیت‌الله مهدوی‌کنی آمده‌ام.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی افزود: وضع عمومی ایشان را امروز نسبت به دفعه قبل، بهتر یافتم.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: امیدواریم که آیت‌الله مهدوی‌کنی هر چه زودتر سلامت خود را بازیابد.

وی در باره خصوصیات انقلابی و شخصیتی آیت‌الله مهدوی‌کنی نیز اظهار داشت: کمتر دیده‌ام که خبر کسالت کسی تا این اندازه موجب نگرانی و توجه عامه مردم به‌ویژه علما و روحانیون باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی گفت: بعد از خبر کسالت آیت‌الله مهدوی‌کنی مردم در مساجد، مجالس، ‌حسینیه‌ها و محافل، جلسات دعا برگزار و برای شفاعت ایشان دعا کردند و این به منش و دعب ایشان برمی‌گردد.

وی افزود: آیت‌الله مهدوی‌کنی با توجه به جایگاه علمی و سوابق انقلابی استواری که دارد به تمام معنا متواضع بود و در عین حال در بین مردم می‌گفت و می‌شنوید و مزاح می‌کرد و اصلاً برای خود حریمی قائل نبود و نیست همین موجب محبت بی‌شائبه مردم به ایشان شد و امیدواریم این دعاها مستجاب شود.

همچنین تولیت آستان قدس رضوی از رئیس مجلس خبرگان رهبری عیادت کرد.

آیت‌الله واعظ طبسی همچنین از تیم پزشکی آیت‌الله مهدوی‌کنی درباره آخرین وضع سلامت وی جویا شد.


ویدیو مرتبط :
عیادت رهبری(مدظله)ازآیت الله مهدوی کنی در3شهریور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احمدی‌نژاد از آیت‌الله مهدوی‌کنی عیادت کرد/ واکنش احمدی‌نژاد به رد تقاضای دیدارش با رئیس مجلس خبرگان



اخبار,احمدی‌نژاد,عیادت احمدی‌نژاد از مهدوی کنی

 

اخبار سیاسی - احمدی‌نژاد از آیت‌الله مهدوی‌کنی عیادت کرد/ واکنش احمدی‌نژاد به رد تقاضای دیدارش با رئیس مجلس خبرگان

رییس جمهور سابق کشورمان با تمجید از خدمات آیت‌الله مهدوی کنی به نظام انقلاب اسلامی گفت: به همراه ملت شریف ایران دعا می‌کنیم تا خداوند بار دیگر آیت الله مهدوی کنی را به ملت ایران هدیه دهد.

ساعتی قبل محمود احمدی‌نژاد به همراه مرتضی تمدن استاندار سابق تهران و جمعی از مسوولین دولت نهم با حضور در بیمارستان بهمن از رییس مجلس خبرگان رهبری عیادت کردند.

محمود احمدی‌نژاد پس ازعیادت از آیت‌الله مهدوی کنی ایشان را از یاران خاص امام راحل معرفی کرد وگفت: آیت‌الله مهدوی کنی در دوران انقلاب و پس از انقلاب و در حال حاضر در خدمت مردم و انقلاب بوده و از ارزش‌های انقلاب، امام، رهبری و مردم دفاع کرده است.

رییس جمهوری سابق کشورمان آیت‌الله مهدوی کنی را فردی پاک، مجاهد به معنای واقعی و انقلابی معرفی کرد وافزود: آیت‌الله مهدوی کنی برای مردم ایران فردی شناخته شده است چرا که عمر خود را صرف خدمت به مردم کرده است.

وی اظهارکرد: با تمام وجود به همراه ملت شریف ایران سلامتی ایشان را از خداوند متعال می‌خواهیم و آرزو می‌کنیم این دلسوز و سرباز نظام بار دیگر به ملت شریف ایران بازگردد.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: آیت‌الله مهدوی کنی در مواقع حساس همیشه لنگر نظام بوده و از آرمان‌های انقلاب و رهبری دفاع کرده است.

وی اظهارکرد: از دیگر ویژگی‌های این فرد مجاهد می‌توان به این ویژگی ممتاز اشاره کرد که از امام راحل خود را جدا نکرد و همیشه درخط امام بود و به صیانت ازدستاوردهای انقلاب و حقوق مردم پرداختند.

وی اضافه کرد: در مجموع این مجاهد فردی پاک و مومن و مجاهد واقعی به معنای کلمه است که امیدواریم با دعای خیر وتلاش خستگی‌ناپذیر تیم پزشکی ایشان بار دیگر این فرد خدمتگزار به دامن نظام بازگردد.

وی درپایان درپاسخ به سوال یکی ازخبرنگاران مبنی براینکه دلیل عدم پذیرش آیت‌الله مهدوی کنی از شما چه بوده است گفت: چه خبرهایی می‌سازید.

گفته می‌شود دو ماه گذشته رییس جمهوری پیشین کشورمان از آیت‌الله مهدوی کنی درخواست ملاقات کرده بود که با پاسخ منفی ایشان مواجه شده است.

اخبار سیاسی - ایرنا