اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عیادت رئیس جمهور از فالکائو +عکس


خوان مانوئل سانتوس پس از دیدار با رادامل فالکائو ابراز امیدواری کرد این بازیکن برای جام جهانی 2014 آماده شود.

ایسنا: رادامل فالکائو امید اول کلمبیا برای درخشش در جام جهانی 2014 در جریان دیدار تیم باشگاهی‌اش موناکو در جام حذفی از ناحیه رباط صلیبی دچار پارگی شد که حضور این مهاجم گلزن را در جام جهانی در هاله ای از ابهام قرار می‌دهد.

پزشکان پرتغالی که پای رادامل فالکائو را جراحی کردند اعلام کردند احتمال وجود دارد تا فالکائو برای جام جهانی آماده شود و بتواند کلمبیا را در برزیل همراهی کند. در واقع پزشکان پرتغالی اعلام کردند شانس حضور این بازیکن در جام جهانی 50-50 است.

خوان مانوئل سانتوس رئیس‌جمهور کلمبیا با حضور در بیمارستان از رادامل فالکائو عیادت و ابراز امیدواری کرد این مهاجم گلزن بتواند کلمبیا را در جام جهانی همراهی کند.

کلمبیا آخرین بار در جام جهانی 1998 توانست حضور در جام جهانی را تجربه کند و پس از آن 16 سال در حسرت رسیدن به جام جهانی بود. آنها در انتخابی جام جهانی 2014 توانستند بازی‌های خوبی از خود نشان دهند و پس از آرژانتین به عنوان تیم دوم منطقه آمریکای جنوبی جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

کلمبیا در جام جهانی 2014 با تیم های ملی یونان، ژاپن و ساحل‌عاج همگروه است.



ویدیو مرتبط :
عیادت رئیس جمهور از رهبر انقلاب برای دومین بار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس/ عیادت برادر رئیس جمهور از کوه عضله ایران



برادر رئیس جمهور با حضور بر بالین بیت الله عباسپور ، تاکید کرد دولت تمام هزینه های بیماری او را می دهد.»

اخبار,اخبار ورزشی,برادر رئیس جمهور

 

 

اخبار ورزشی - مشرق