اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عیادت دایی از هوادار قطع نخاعی +عکس


علی دایی و محمد پنجعلی با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان ساری از هوادار قطع نخاعی پرسپولیس عیادت کردند.

ایسنا: علی دایی و محمد پنجعلی با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان ساری از هوادار قطع نخاعی پرسپولیس عیادت کردند.

علی دایی و محمد پنجعلی سرمربی و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس امشب با حضور در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان ساری از محمدرضا فهیمی هوادار جوان پرسپولیس که در اثر حادثه ورزشگاه شهید متقی ساری دچار ضایعه قطع نخاعی شده است عیادت کردند.

علی دایی و محمد پنجعلی که عصر دیروز همراه تیم فوتبال پرسپولیس به مازندران سفر کردند پس از کسب اطلاع از این که حضورشان در شهرستان ساری همزمان با سالروز تولد هوادار قطع نخاعی پرسپولیس است به بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان ساری رفتند و ضمن عیادت و گفتگو با این هوادار پیراهن امضا شده پرسپولیس را به وی اهدا کردند.

دایی و پنجعلی دقایقی با این هوادار به گفت وگو پرداخته و از او خواستند برای قهرمانی پرسپولیس و سربلندی هواداران دعا کند.

محمدرضا فهیمی که از حضور ستاره های مورد علاقه اش در بیمارستان غافلگیر شده بود خاطراتی از حضورش در ورزشگاه شهید متقی ساری و فرو ریختن سقف ورزشگاه در جریان دیدار پرسپولیس و شموشک نوشهر را بیان کرد.

پدر و مادر این هوادار نیز درباره وضعیت محمدرضا فهیمی و سایر مسائل با دایی و پنجعلی به درددل و گفتگو پرداختند. این هوادار از زمان حادثه ورزشگاه شهید متقی ساری تا کنون به دلیل قطع نخاع شدن در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری بوده و تحت نظر پزشکان است. دایی و پنجعلی دقایقی از سایر بیماران قطع نخاعی بیمارستان عیادت کرده و دقایقی با آنها به گفتگو پرداختند.



ویدیو مرتبط :
‫عیادت هوادار معلول پرسپولیسی توسط مهرداد میناوند و دعوت از علی دایی و کریمی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار روحانی با جانباز قطع‌نخاعی و خانواده 3 شهید (+عکس)



دیدار روحانی با جانباز قطع‌نخاعی و خانواده 3 شهید (+عکس)

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهور، شب گذشته در منزل خانواده میرمحکم که سه شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند، حضور یافت و با پدر و مادر این شهدای دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور در دیدار ، با بیان اینکه پدران و مادران شهید افتخارات بزرگی برای نظام و ملت ایران اسلامی هستند،خطاب به خانواده این شهید گفت: خانواده شما کار بسیار بزرگی در زمانی بسیار کوتاه انجام داد، چرا که ظرف 15 ماه سه شاخه گل خود را تقدیم امام زمان (عج) کرد.

دکتر روحانی تاکید کرد: کشور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، متعلق به امام زمان(عج) است و ما امید داریم که خادم کوچکی برای آن حضرت باشیم ، اما هیچ کس و هیچ زبانی قادر نیست از شما خانواده های شهدا تقدیر کند، مگر خداوند بزرگ که پاداش مخصوص را برای شما مقرر کرده است.

رییس جمهور با اشاره به اینکه قرآن کریم پاداش چنین انسان هایی را بی نهایت خوانده است، گفت: جای شهدای امت پیامبر اسلام (ص) طبق فرموده اولیای خدا، فردوس اعلاست که تنها مخصوص شهدا و صدیقین است.

وی افزود: خوشا به حال شما و فرزندانتان که آخرت خود را تضمین کردید.

دیدار روحانی با جانباز قطع‌نخاعی ,دیدار روحانی با خانواده شهدا

 

دیدار روحانی با جانباز قطع‌نخاعی ,دیدار روحانی با خانواده شهدا

 

دیدار روحانی با جانباز قطع‌نخاعی ,دیدار روحانی با خانواده شهدا

 

دیدار روحانی با جانباز قطع‌نخاعی ,دیدار روحانی با خانواده شهدا

در این دیدار حسین فریدون ، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید، دکتر روحانی را همراهی کردند.

همچنین در این دیدار پدر شهیدان میرمحکم نیز با امانت خواندن همه فرزندان و زندگی خود گفت: خداوند به من شش امانت سپرد که سه امانت را از من پس گرفت و من که امانتدار خوبی بودم چرا باید ناراحت شوم.

وی با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس من و فرزندانم همه در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتیم، افزود: افتخار ماست که در راه دفاع از انقلاب و آرمان های آن قدم بگذاریم و جان فدا کنیم .

مادر شهیدان عباس، احمد و محمود میرمحکم نیز با اشاره به روحیه بالای خود و همسرش دراعزام فرزندانش به جبهه گفت: هر چند فرزندانم را به اندازه جانم دوست داشتم اما خداوند صبری به من عطا کرد که در فراق آن عزیزان خم به ابرو نیاوردم .

شهید عباس میرمحکم که پسر بزرگ این خانواده است با آغاز دفاع مقدس وارد جبهه های حق علیه باطل شد و در تپه های قوچ علی ایلام در حالی که مسئولیت پدافند را برعهده داشت، با شلیک گلوله های دشمن از ناحیه هر دو کلیه مجروح شد و پس از 6 سال رنج جانبازی در سال 66 به شهادت رسید.

احمد پنجمین فرزند این خانواده از 13 سالگی وارد دفاع مقدس شد و در لشکر 27 محمد رسول الله و گردان عمار حضور جدی داشت، سال 64 در عملیات فاو به درجه رفیع شهادت رسید.

محمود فرزند چهارم خانواده نیز پس از جانبازی در عملیات والفجر 8 ، دوباره به جبهه های حق علیه باطل رفت و سال 65 در عملیات کربلای 5 در شلمچه به شهادت رسید.

جانبازان پیروز میدان جنگ و امتحانات الهی هستند

رییس جمهور همچنین شب گذشته با حضور در جمع خانواده جانباز قطع نخاعی با بیان اینکه تحمل این همه رنج و درد، بسیار سخت است، اما شما از عهده آن برآمدید، تاکیدکرد: جانبازان پیروز میدان جنگ و امتحانات الهی هستند.

دکتر روحانی با اشاره به سخنان امیرالمومنین (ع) مقام شاکران را مخصوص کسانی دانست که در امتحانات سخت الهی صبر پیشه می کنند.

رییس جمهور تاکیدکرد: مقام شما جانبازان عزیز و خانواده محترمتان از شاکران و صابران است، چرا که از این امتحان پیروز و سربلند بیرون آمده اید.

دیدار روحانی با جانباز قطع‌نخاعی ,دیدار روحانی با خانواده شهدا

 

دیدار روحانی با جانباز قطع‌نخاعی ,دیدار روحانی با خانواده شهدا

 

دیدار روحانی با جانباز قطع‌نخاعی ,دیدار روحانی با خانواده شهدا

 

دیدار روحانی با جانباز قطع‌نخاعی ,دیدار روحانی با خانواده شهدا

دکتر روحانی در پایان عیادت از این جانباز قطع نخاعی تاکید کرد: دیدار شما خانواده های شهدا و جانبازان روحیه ای وصف ناشدنی به ما می دهد و همه مسئولان و تک تک مردم ایران اسلامی به شما افتخار می کنند چرا که اگر ما امروز استقلال و امنیت داریم، مدیون فدارکاری های بی دریغ شماست.

حمید حق شناس، جانباز قطع نخاعی کشورمان که 49 سال دارد، در سن 23 سالگی، در عملیاتی در غرب کشور از ناحیه نخاع جانباز شد و 26 سال است روی تخت زندگی می کند.مادر و پدر حمید حق شناس در این سال ها از وی نگهداری می کنند.

حمید حق شناس نیز در این دیدار رسیدن به درجه جانبازی را توفیقی برای خود خواند و گفت: خدا را شاکرم که در راه دفاع از میهن و آرمان های انقلاب اسلامی قدم برداشتم و اکنون که 26 سال است توان حرکت ندارم خداوند صبر و توانی به من داده است که هیچ احساس کمبود نمی کنم چرا که عقیده دارم راه حق را پیموده ام.

در این دیدار حسین فریدون، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و حجت الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید رئیس جمهور را همراهی کردند./عصر ایران