اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عیادت جهانگیری از آیت‌ الله واعظ طبسی


معاون اول رئیس‌جمهور به عیادت آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی رفت و جویای احوال وی شد.

خبرگزاری ایسنا: معاون اول رئیس‌جمهور به عیادت آیت‌الله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی رفت و جویای احوال وی شد.

اسحاق جهانگیری که عصر دوشنبه برای عیادت تولیت آستان قدس رضوی به مشهد سفر کرده بود،‌ با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) شهر مشهد، ضمن عیادت آیت‌الله واعظ طبسی برای وی آرزوی سلامت و بهبودی کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور همچنین با پزشکان معالج آیت‌الله واعظ طبسی گفت‌وگو کرد و در جریان آخرین وضعیت جسمانی،‌ فرایند درمان و روند بهبودی تولیت آستان قدس رضوی قرار گرفت.

جهانگیری پس از عیادت آیت‌الله واعظ طبسی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:‌ ایشان در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی نقش به سزایی داشتند.

وی گفت: رئیس‌جمهور توجه ویژه‌ای‌ نسبت به آیت‌الله طبسی داشته و دارند و امروز همه نگران و دست به دعا هستند تا خداوند عنایتی کند و ایشان سلامت کامل خود را بازیابند.

وی با قدردانی از تیم پزشکان معالج آیت‌الله واعظ طبسی افزود: خوشبختانه تیم پزشکی زبده و خوبی کار درمان و معالجه آیت‌الله واعظ طبسی را به صورت دقیق دنبال می‌کنند و دولت نیز هر آنچه که از لحاظ توانمندی و امکانات پزشکی نیاز باشد برای معالجه ایشان فراهم خواهد کرد.

معاون اول رئیس‌جمهور اظهار امیدواری کرد که با وجود توانمندی‌های پزشکی ایران،‌ اقدامات و برنامه‌های معالجه آیت‌الله واعظ طبسی نتایج مثبتی در برداشته باشد و شاهد سلامت ایشان باشیم.

آیت‌الله عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی از روز جمعه 7 اسفند به دلیل مشکلات تنفسی در بیمارستان بستری شده است.


ویدیو مرتبط :
دیدار هیئت مصری با آیت الله واعظ طبسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عیادت جهانگیری از آیت الله واعظ طبسی


معاون اول رییس جمهور از آیت اله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی عیادت کرد و جویای احوال وی شد.

خبرگزاری ایلنا: معاون اول رییس جمهور از آیت اله واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی عیادت کرد و جویای احوال وی شد.

اسحاق جهانگیری که عصر امروز (دوشنبه) برای عیادت از تولیت آستان قدس رضوی به مشهد سفر کرده است، ‌با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) شهر مشهد، ضمن عیادت از آیت اله واعظ طبسی، ‌برای وی آرزوی سلامت و بهبودی کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با پزشکان معالج ایت اله واعظ طبسی گفتگو کرد و در جریان آخرین وضعیت جسمانی، ‌ فرایند درمان و روند بهبودی تولیت آستان قدس رضوی قرار گرفت. آیت اله عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی از روز جمعه ۷ اسفند به دلیل مشکلات تنفسی بستری شده است.

معاون اول رییس جمهور پس از عیادت از آیت اله واعظ طبسی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ‌ایشان در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی و استقرار جمهوری اسلامی نقش به سزایی داشتند.

جهانگیری گفت: رییس جمهور توجه ویژه‌ای نسبت به آیت اله طبسی داشته و دارند و امروز همه نگران و دست به دعا هستند تا خداوند عنایتی کند و ایشان سلامت کامل خود را بازیابند.

وی با قدردانی از تیم پزشکان معالج آیت اله واعظ طبسی افزود: خوشبختانه تیم پزشکی زبده و خوبی کار درمان و معالجهٔ آیت اله واعظ طبسی را به صورت دقیق دنبال می‌کنند و دولت نیز هر آنچه که از لحاظ توانمندی و امکانات پزشکی نیاز باشد برای معالجهٔ ایشان فراهم خواهد کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با وجود توانمندی‌های پزشکی ایران، ‌اقدامات و برنامه‌های معالجهٔ آیت اله واعظ طبسی در برداشته باشد و شاهد سلامت ایشان باشیم.