اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عیادت «جمشید آریا» از پدرسالار +عکس


فریبا کوثری و جمشید هاشم‌پور دو بازیگر مطرح سینما و تلویزیون به دیدار محمدعلی کشاورز در منزلش رفتند.

خبرآنلاین: فریبا کوثری و جمشید هاشم‌پور دو بازیگر مطرح سینما و تلویزیون به دیدار محمدعلی کشاورز در منزلش رفتند.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران با انتشار چند عکس از این دیدار نوشت: «امروز و دیدار با دخترم فریبا کوثری عزیز و جمشید هاشم‌پور که در ۲ کار با زنده‌یاد علی حاتمی همبازی بودیم؛ فیلم مادر و دلشدگان»

محمدعلی کشاورز بعد از عمل جراحی بر روی پایش هنوز توان راه رفتن ندارد و مشغول فیزیوتراپی است تا بتواند سلامتی‌اش را به دست آورد.

به نقل از جام‌جم سیما، در پی تکرار شایعات درگذشت هنرمندان، صفحه‌ای در اینستاگرام برای درج اخبار مربوط به محمدعلی کشاورز ایجاد شده است.

عیادت «جمشید آریا» از پدرسالار +عکس


ویدیو مرتبط :
عیادت قلعه‌ نویی از جمشید مشایخی که در بیمارستان بستری بود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: عیادت بازیگران «پدرسالار» از کشاورز


تعدادی از بازیگران و عوامل مجموعه «پدرسالار» که یکی از پربیننده ترین آثار تلویزیونی اوایل دهه 70 بود، از محمدعلی کشاورز عیادت کردند.

روزگار نو: محمدعلی کشاورز بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون مدتی است به دلیل بیماری در منزلش بستری است. تعدادی از بازیگران و عوامل مجموعه «پدرسالار» که یکی از پربیننده ترین آثار تلویزیونی اوایل دهه 70 بود، از این بازیگر عیادت کردند.

در این دیدار محمود پاک نیت، حمید شنگله، سیامک اطلسی، کمند امیرسلیمانی، فرحناز منافی ظاهر و اکرم محمدی بازیگران این مجموعه حضور داشتند. همچنین اکبرخواجوی کارگردان، علی اکبر محلوجیان نویسنده و هوشنگ بنایی تصویربردار، و سید جواد سیدی نیز در این دیدار صمیمی حضور داشتند.