اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس:‌ شهاب حسینی وقتی دانشجو بود


مهدی سلطانی سروستانی عکسی قدیمی از خودش را در کنار شهاب حسینی و ستاره اسکندری منتشر کرد.

خبرآنلاین: مهدی سلطانی سروستانی عکسی قدیمی از خودش را در کنار شهاب حسینی و ستاره اسکندری منتشر کرد.

مهدی سلطانی سروستانی که این روزها در کنار شهاب حسینی مشغول بازی در سریال «شهرزاد» به کارگردانی حسن فتحی است، این تصویر را در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است.

سلطانی درباره‌ی این تصویر که مربوط به دوران دانشجویی او در دانشگاه تهران است، اینطور توضیح داده: «نوستالژى: همراه با ستاره اسكندرى، مریم معینى، شهاب حسینى، رضا عظیمى و ...بعد از تمرین نمایش «افسانه» به كارگردانى مینا ابراهیم زاده. دپارتمان تئاتر دانشكده هنرهاى نمایشى و موسیقى دانشگاه تهران. سال ١٣٧٤»

عکسی ناب از دوران دانشجویی شهاب حسینی


ویدیو مرتبط :
شهاب حسینی به عنوان پدر! داستان جذابی از زمانی که شهاب حسینی بچه دار می‌شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا شهاب حسینی شهید بابایی شد؟ + عکس



 

عباس بابایی در سال 1366 در حالی كه فرماندهی عملیات نیروی هوایی ارتش را بر عهده داشت، هنگام شركت در یك عملیات هوایی علیه دشمن بعثی، به شهادت رسید.

حدود یك ماه است كه سریالی با عنوان «شوق پرواز» ، جمعه شب ها از شبكه اول سیما به روی آنتن می رود. این سریال كه توسط گروه شاهد تهیه شده است، زندگی یكی از شخصیت های تاریخ معاصر را به تصویر می كشد.

به گزارش مشرق، حدود یك ماه است كه سریالی با عنوان «شوق پرواز» ، جمعه شب ها از شبكه اول سیما به روی آنتن می رود. این سریال كه توسط گروه شاهد تهیه شده است، زندگی سرلشكر خلبان، شهید عباس بابایی فرمانده عملیات نیروی هوایی ارتش را به تصویر می كشد. كاراكترهای اصلی این مجموعه تلویزیونی، شهید عباس بابایی و همسرش، سركار خانم صدیقه حكمت هستند.

عباس بابایی به سال 1352 ، در سن 23 سالگی با دختر دایی اش، سركار خانم حكمت (متولد سال 1337) ازدواج كرد و ثمره این پیوند مبارك، سه فرزند به نام های سلمی، حسین و محمد بود.

عباس بابایی در سال 1366 در حالی كه فرماندهی عملیات نیروی هوایی ارتش را بر عهده داشت، هنگام شركت در یك عملیات هوایی علیه دشمن بعثی، به شهادت رسید.

عكس زیر یادگاری است از 14 سال زندگی مشترك عباس بابایی و خانم حكمت كه كاراكتر های اصلی مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» هستند.

شهید بابایی و همسرش

.. / تحلیل:عصر ایران

 

چرا شهاب حسینی شهید بابایی شد؟ + عکس

 

شاید شبیه ترین عكس شهاب حسینی با شهید بابایی همین باشد.

 

 

چرا شهاب حسینی شهید بابایی شد؟ + عکس