اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس:‌ جشن تولد دروغگویان برای ماه چهره


گروه نمایش «به دنبال دروغگو» در نبود ماه چهره خلیلی برایش جشن تولد گرفتند.

خبرآنلاین: گروه نمایش «به دنبال دروغگو» در نبود ماه چهره خلیلی برایش جشن تولد گرفتند.

ماه‌چهره خلیلی با انتشار عکسی از این مراسم در اینستاگرامش نوشت :‌ «دروغگویان، در غیاب ماه‌چهره خلیلی کیک تولدش را فوت و برای وی آرزوی سلامتی و موفقیت کردند! گروه تاتر نمایش به دنبال دروغگو!»

ماه‌چهره خلیلی متولد سال ۱۳۵۵ است و فوق لیسانس معماری از دانشگاه آکسفورد انگلستان دارد. او دوره بازیگری را در method school لندن گذرانده‌ و نوه دختری زنده یاد، پروین سلیمانی است.

مجموعه‌های تلویزیونی تاریخی مثل «در چشم باد»، «کلاه پهلوی» و «مختارنامه» در کارنامه هنری او به چشم می‌خوررد.

عکس:‌ جشن تولد دروغگویان برای بازیگر زن


ویدیو مرتبط :
خبر خوشحال کننده ماه چهره خلیلی در شب جشن تولدش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور چهره ها در جشن تولد کیانیان +عکس


مراسم جشن زادروز رضا کیانیان روز گذشته با حضور هنرمندانی چون بهران رادان و رضا یزدانی در موسسه فرهنگی هنری «مکتب تهران» برگزار شد.

خبرگزاری مهر: مراسم جشن زادروز رضا کیانیان روز گذشته با حضور هنرمندانی چون بهران رادان و رضا یزدانی در موسسه فرهنگی هنری «مکتب تهران» برگزار شد.

هنرمندان موسیقی و سینما به تولد رضا کیانیان آمدند

هنرمندان موسیقی و سینما به تولد رضا کیانیان آمدند

در این مراسم که به همت بهاره رهنما و «مکتب تهران» برپا شده بود رضا یزدانی، بهرام رادان و میثم یوسفی و حسین غیاثی از شاعران جوان کشور حضور داشتند. در ابتدای این برنامه غیاثی قطعه شعر «ده سال بعد از حال این روزام» را خواند که با استقبال روبرو شد.

هنرمندان موسیقی و سینما به تولد رضا کیانیان آمدند

رضا یزدانی که در این مراسم حضور داشت بعد از فوت کردن شمع های کیک تولد توسط کیانیان برخی از ترانه های خود از جمله «جاده چالوس» و «کوچه ملی» را با نواختن گیتار اجرا کرد.

هنرمندان موسیقی و سینما به تولد رضا کیانیان آمدند

از طرف موسسه «مکتب تهران» کتاب «هزار و یک شب» و «هزار تو» نوشته فردریش دورنمات به عنوان هدیه تولد به کیانیان اهدا شد. همچنین بهاره رهنما مجموعه کتاب هایش و رضا یزدانی نیز آخرین آلبومش را با عنوان «سلول شخصی» به رضا کیانیان اهدا کردند.

هنرمندان موسیقی و سینما به تولد رضا کیانیان آمدند

بعد از اذان مغرب حاضران به دیدن نمایش «انگار در چشمان تو اسب می دود» به کارگردانی طاها ذاکر و بازی بهاره رهنما نشستند که در «مکتب تهران» به صحنه می رود.