اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس یادگاری چند دقیقه قبل از فاجعه


این عکس یادگاری به دقایقی قبل از فاجعه اختصاص دارد. دقایقی قبل از آنکه سرنوشت آنها را در قالب جسدهایی بی جان درون کاورهای مرگ بپوشاند.

روزنامه هفت صبح: این عکس یادگاری به دقایقی قبل از فاجعه اختصاص دارد. دقایقی قبل از آنکه سرنوشت آنها را در قالب جسدهایی بی جان درون کاورهای مرگ بپوشاند. دقایقی قبل از آنکه سقوطی دلخراش این زوار پرامید و سرحال را به دست آب های خروشان رود هراز بسپرد. به چهره شان نگاه کنید.

چهارشنبه گذشته زوار فریدونکناری که بیش از هزار و پانصد کیلومتر را برای زیارت حرم سیدالشهدا تا کربلا آن هم در شرایط خاص منطقه پیموده بودند و مشکلات و خطرات سفر را به جان خریده بودند، در راه بازگشت از سفر طول و دراز خود و در حالی که کمتر از 100 کیلومتر تا محل زندگی خود فاصله داشتند، مغلوب بازیگوشی های سرنوشت و جاده های مرگبار شدند و در سرمای زودهنگام زمستانی با مرگ ملاقات کردند.

عکس یادگاری چند دقیقه قبل از فاجعه

چهارشنبه ساعت دوی بعدازظهر مینی بوس حامل 19 زائر که در میان آنها یک قهرمان کشتی بومی هم حضور داشت، بر اثر لغزندگی جاده به خاطر بارندگی های پیاپی در محدوده پل وانا در جاده هراز، به دره سقوط می کند و مسافران به درون رودخانه خروشان هراز می افتند. حضور بلافاصله نیروهای امداد تنها به کشف شش جسد و شش زخمی می انجامد اما تاریکی هوا کشف مفقودین را دچار مشکل می سازد.

اسامی شش کشته شده حادثه سقوط مینی بوس به دره در جاده هراز آمل، شامل محمد کاظمی، پرویز نیکزاد، داود تقوی، شمس الله نیکزاد، مهدی نیکزاد و حسن آغاسی پور است که به پزشکی قانونی منتقل شدند و یک نفر هم به نام مهران زابلی در بیمارستان فوت کرد. در ادامه جست و جوها در روز پنجشنبه رئیس جمعیت هلال احمر آمل گفت: 15 ماهیگیر محلی و 10 دهیار بخش لاریجان به تیم های جست و جوی مفقودین سقوط مینی بوس در هراز افزوده شدند. این مسئول با بیان اینکه رودخانه خروشان و ریشه های بزرگ درختان اجازه تجسس بیشتر نمی دهد، بیان کرد: «رودخانه در مسیرهایی دارای گرداب های سنگین و عمیقی قریب به پنج متر است که یافتن اجساد را با مشکل مواجه می کند.»

در روز جمعه 300 متر جلوتر از محل سانحه یک جسد دیگر هم از قربانیان این حادثه کشف شد تا تلاش برای یافتن کالبد چهار قربانی دیگر ادامه داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
محرم 88 عکس یادگاری دربیت العباس-تهران-شهرری عکس یادگاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نخبه قرآنی چند دقیقه قبل از فاجعه منا (+عکس)



حسن دانش نخبه قرآنی استان یزد در جریان فاجعه دلخراش منا بعد از یک هفته مفقودی به‌ همراه بیش از ۴۰۰ نفر از زائران ایرانی سرزمین وحی در صحرای منا جان خود را از دست داد.

حسن دانش در سی‌ و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به مقام نخست رسیده بود.

 

تصویر او در عکس زیر به‌صورت کاملاً اتفاقی ثبت شده است. اینجا یکی از خیابان‌های منا است که ملت ایران را عزادار کرد.

 

اخبار,اخبار اجتماعی,حسن دانش

اخبار اجتماعی - نامه نیوز