اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: گلزار و علیخانی در کنسرت فرزاد فرزین


آخرین شب از نخستین کنسرت 3D MAPPING در ایران، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت که این برنامه حاوی نکات و حواشی جالب توجهی نیز بود.

موسیقی ما: آخرین شب از نخستین کنسرت 3D MAPPING در ایران، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه رفت که این برنامه حاوی نکات و حواشی جالب توجهی نیز بود.

«محمد رضا گلزار» و «احسان علیخانی» مهمانان ویژه سانس آخر اجرای این خواننده بودند. در این بین حضور رسمی گلزار در یک برنامه فرهنگی، بعد از حضور بلند مدت او در خارج از کشور، قطعا به نوعی اعلام موجودیت رسمی این هنرمند برای فعالیت دوباره در کشور به حساب می آید.

گلزار به صورت اتفاقی دقیقا در لحظه ای به پشت صحنه برنامه رفت که «احسان علیخانی نیز در کنار فرزاد فرزین حضور داشت و مواجه این دو چهره و رفتار سرد هر دو در مواجهه با یکدیگر در نوع خود عجیب بود. در این بین فرزین به خوبی از مهمانانش استقبال کرد و از آنها دعوت کرد در عکس هایی یادگاری، کنار هم حضور داشته باشند.

 یاحا کاشانی، پویا امینی، امیر محمد و... از دیگر مهمانان برنامه بودند.













ویدیو مرتبط :
رضا گلزار در کنسرت فرزاد فرزین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس؛ کنسرت جالب توجه فرزاد فرزین


کنسرت فرزاد فرزین مثل همیشه با سورپرایز های فراوان و اجرای صحنه ای جالب توجه در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد. با تماشای عکس ها شاید بتوان حال و هوای استیج را حس کرد.