اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: گذرنامه دیپلمات مفقود شده در منا


در پی مفقود شدن غضنفر رکن‌آبادی در جریان فاجعه منا و ادعاهای برخی منابع عربی مبنی بر عدم حضور چنین شخصی در عربستان یا احتمال حضور او در این کشور با نامی دیگر، تصویر گذرنامه سفیر سابق کشورمان در لبنان که خط بطلانی بر این ادعاهاست، منتشر شد.

خبرگزاری ایلنا: در پی مفقود شدن غضنفر رکن‌آبادی در جریان فاجعه منا و ادعاهای برخی منابع عربی مبنی بر عدم حضور چنین شخصی در عربستان یا احتمال حضور او در این کشور با نامی دیگر، تصویر گذرنامه سفیر سابق کشورمان در لبنان که خط بطلانی بر این ادعاهاست، منتشر شد.

عکس: گذرنامه دیپلمات مفقود شده در منا

عکس: گذرنامه دیپلمات مفقود شده در منا

عکس: گذرنامه دیپلمات مفقود شده در منا

عکس: گذرنامه دیپلمات مفقود شده در منا

عکس: گذرنامه دیپلمات مفقود شده در منا

عکس: گذرنامه دیپلمات مفقود شده در منا

عکس: گذرنامه دیپلمات مفقود شده در منا


ویدیو مرتبط :
گریه های ظریف برای دیپلمات جانباخته در منا .....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح درباره دیپلمات مفقود شده در «منا»


سخنگوی وزارت امورخارجه گفت: سفیر سابق ایران در لبنان با گذرنامه عادی خود عازم سفر حج شده اند و اطلاعات دقیق پاسپورت مربوط به همه حجاج و از جمله ایشان در اختیار مراجع رسمی دولت سعودی می باشد

خبرگزاری مهر: سخنگوی وزارت امور خارجه خبر برخی رسانه های عربی در خصوص سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در لبنان را عجولانه توصیف کرد.

مرضیه افخم خبر آن دسته رسانه ها مبنی بر اینکه آقای غضنفر اصل رکن آبادی دیپلمات ایرانی با نام دیگری و از راه غیر رسمی وارد عربستان شده است، شتاب زده خواند و اضافه کرد: ایشان با گذرنامه عادی خود عازم سفر حج شده اند و اطلاعات دقیق پاسپورت مربوط به همه حجاج و از جمله ایشان در اختیار مراجع رسمی دولت سعودی می باشد و هیچگونه شائبه ای در خصوص اطلاعات و جزییات مربوطه و نحوه ورود ایشان به کشور عربستان وجود ندارد.

سخنگوی وزارت خارجه توضیح داد: پاسپورت عادی آقای غضنفر اصل رکن آبادی همکار ما در وزارت امور خارجه ممهور به مهر روادید حج می باشد و طبق اطلاعات واصله در شرایط کنونی بدلیل لزوم ارائه مدارک هویتی همه مفقودین، سوابق ایشان نیز که در فهرست اسامی مفقودین واقعه منا می باشند، در اختیار مقامات سعودی قرار گرفته و خبرسازی های موجود در خصوص این موضوع نادرست و ناشی از اغراض و اهداف دیگر است.

گفتنی است از صبح امروز رسانه های وابسته به آل سعود، در خط خبری انحرافی تلاش کردند وانمود کنند که نام غضنفر رکن آبادی در لیست حجاج امسال وجود ندارد و احتمالا وی با نام دیگری از طریق کشوری غیر از ایران به عربستان سفر کرده است.