اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: کورس مرگ در اتوبان حکیم


برخورد شدید 4 پژو 206 و سه پراید در بزرگراه حکیم 4 کشته برجای گذاشت. خبرگزاری ایسنا: برخورد شدید 4 پژو 206 و سه پراید در بزرگراه حکیم 4 کشته برجای گذاشت.















ویدیو مرتبط :
کورس مرگ در اتوبان حکیم 4 کشته بر جای گذاشت!‬

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کورس مرگ در اتوبان حکیم


وقتی 206 خاکستری به 206 قرمز راه نداد و ... چند لحظه بعد 8 اتومبیل در هم پیچیده و 8 کشته کف این اتوبان پرتردد پخش شده بودند.





روزنامه هفت صبح:
 وقتی 206 خاکستری به 206 قرمز راه نداد و ... چند لحظه بعد 8 اتومبیل در هم پیچیده و 8 کشته کف این اتوبان پرتردد پخش شده بودند.

سکانس اول: اتوبان حکیم و ترافیک شبانگاهی

اینجا تهران است، پایتخت ماشین ها و تصادف های وحشتناک. شامگاه پنجشنبه ساعت از 11 شب گذشته که اتوبان حکیم به صحنه یک فیلم اکشن اتوبانی تبدیل می شود. یک دستگاه پژو 206 خاکستری رنگ با پنج سرنشین جوان که اکثرا بین 26-20 ساله بودند، در مسیر رق به غرب حکیم در حال حرکت بود که از رمپ ورودی پیخ فل الله یک دستگاه پژو 206 قرمز رنگ نیز در پشت سر آنها در لاین سرعت قرار گرفت.

سکانس دوم: خودروهایی که عجله داشتند

پژو 206 قرمز رنگ پس از پل یادگار امام با دادن چراغ های مکرر، خواستار کنار رفتن خودروی پژو 206 خاکستری رنگ می شود که متقابلا نیز خودروی خاکستری رنگ اجازه عبور را نمی دهد اما کمی جلوتر پژو 206 خاکستری رنگ در حالی که قصد می کند به خودروی پشت سری خود راه دهد، به سمت راست متمایل می شود که ناگهان مشاهده می کند یک دستگاه سمند این مسیر را پر کرده و بلافاصله به سر جای خود برمی گردد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ که به دلیل وسعت ماجرا گزارش علت حادثه تصادف را شخصا بررسی کرده است، می گوید: «پس از بازگشت خودروی 206 خاکستری رنگ به لاین سرعت، خودروی پژو 206 قرمز رنگ به دلیل سرعت بالا، به سمت چپ پژو خاکستری رنگ می زند که در پی این حادثه هر دو خودرو از زمین بلند شده و پس از برخورد به کناره خودروها با گاردریل های وسط اتوبان و خوابان آنها، در لاین غرب به شرق اتوبان حکیم قرار می گیرند و با شش دستگاه خودرو لاین مقابل برخورد می کنند، از جمله یک پراید و زنی باردار که سرنشین آن بود.»

سکانس پایانی: رقص مرگ در اتوبان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه بررسی های پلیس نشان می دهد هر دو خودروی پژو 206 به صورت برابر در این حادثه مقصر بودند، افزود: «خودروی پژو 206 خاکستری رنگ بنا به اظهارات شاهدان، قبل از تونل رسالت در مسیر شرق به غرب حکیم حرکات مخاطره آمیز و لایی کشی های مکرر داشته و به صورت مداوم به خودروهایی که در لاین پشت سرش بودند، راه نمی داده است. از سوی دیگر راننده خودروی پژو 206 قرمز رنگ نیز که از کوی نصر تا مرزداران آمده، قصدداشته یکی از اقوام خود را برای یک مهمانی ببرد که عجله و شتاب بیش از اندازه داشته است.»

رحیمی علت اصلی این حادثه را اجازه ندادن خودروی پژو 206 خاکستری رنگ به پژو 206 قرمز رنگ برای عبور از مسیر و حرکات مارپیچ و شتاب و عجله خودروی پژو 206 قرمز رنگ عنوان کرد و گفت: «در عین حال علت فنی این حادثه بی مبالاتی از جانب راننده پژو 206 قرمز رنگ به علت حرکت با سرعت غیرمجاز و عدم توانایی در کنترل وسیبله نقلیه و ورود به مسیر غیرمجاز مخالف و بی مبالاتی از جانب راننده پژو 206 رنگ به دلیل حرکت با سرعت غیرمجاز و تغییر مسیر ناگهانی و ورود به مسیر مخالف غیرمجاز بوده است. در جریان این حادثه بنا به تایید عوامل اورژانس تعداد چهار نفر از سرنشینان از جمله یک زن باردار جان خود را از دست دادند. این زن که با تلاش آتش نشانان زنده از داخل خودرو خارج شده بود، متاسفانه در راه اعزام به بیمارستان جان باخت.»

تعداد هشت تن از سرنشینان شامل شش مرد و یک زن پس از خارج شدن از خودروهای تصادفی، بلافاصله به وسیله آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته و تحت درمان قرار گرفتند.