اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: کنسرت مازیار فلاحی در برج میلاد


مازیار فلاحی کنسرت آلبوم جدیدش (لعنت به من) را در برج میلاد برگزار کرد.

موسیقی ما:  مازیار فلاحی کنسرت آلبوم جدیدش (لعنت به من) را در برج میلاد برگزار کرد.

 او و گروهش که این بار توسط «امیر توسلی» رهبری می شد، به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای فروهر» به مدیریت «محمد و مجتبی حاتم پور» شش سانس روی استیج رفتند.
































ویدیو مرتبط :
مازیار فلاحی - برج میلاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس های اولین کنسرت مازیار فلاحی


ترانه «دل تن‌ها» از آلبوم قلب یخی و «نگفته بودی» ترانه تیتراژ فیلم مجنون لیلی بعد از هم اجرا شدند. مازیار فلاحی از حضور علی اصحابی، خواننده، هادی کاظمی، بازیگر و محمدرضا علی مردانی، گوینده که آنونس قلب یخی با صدای وی اجرا شده بود، تشکر نمود.

اولین کنسرت مستقل مازیار فلاحی در تهران، در ۱۶ و۱۸ شهریور درسالن همایش‌های برج میلاد در ۴ سانس اجرا شد. گفتنی است فلاحی در ۱۲و۱۳ شهریور نیز در رشت کنسرت مشابهی برگزار کرد. اولین کنسرت مازیار فلاحی با استقبال خوبی مواجه شد چرا که تمامی بلیط‌های کنسرت در روزهای آغازین به فروش رفت و عوامل کنسرت گذار در صدد بودند تا روز دیگری را با هماهنگی مرکز همایش‌های برج میلاد برای ادامه اجرا کنسرت بگیرند.

اولین ترانه‌ای که بعد از حضور مازیار فلاحی و گروه اجرا شد، ترانه «دروغه» از آلبوم قلب یخی و یکی از ترانه‌های سریال قلب یخی بود که این ترانه به در خواست مردم، در پایان دوباره اجرا شد.