اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: کشف بزرگترین محموله مواد مخدر


کشف و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر صبح امروز چهارشنبه در شیراز انجام شد.

خبرگزاری فارس: کشف و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر صبح امروز چهارشنبه در شیراز انجام شد.







































ویدیو مرتبط :
کشف محموله قاچاق مواد مخدر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف بزرگترین محموله مواد مخدر تاریخ اروپا


بزرگترین محموله مواد مخدر در تاریخ اروپا در چند شب گذشته در یونان کشف شد. این محموله که در یک خانه در آتن مرکز یونان کشف شده حاوی بیش از دو تن ماده مخدر هروئین است. این کشف در واقع بزرگترین میزان مواد مخدری است که تاکنون در قاره اروپا به دست ماموران امنیتی و پلیس افتاده است. کشف شب جمعه در آتن درواقع در ادامه عملیات گسترده پلیس در 12 و 13 ژوئن بوده است.

خبرآنلاین: بزرگترین محموله مواد مخدر در تاریخ اروپا در چند شب گذشته در یونان کشف شد. این محموله که در یک خانه در آتن مرکز یونان کشف شده حاوی بیش از دو تن ماده مخدر هروئین است. این کشف در واقع بزرگترین میزان مواد مخدری است که تاکنون در قاره اروپا به دست ماموران امنیتی و پلیس افتاده است. کشف شب جمعه در آتن درواقع در ادامه عملیات گسترده پلیس در 12 و 13 ژوئن بوده است.

این محموله مواد مخدر از کشور توگو در غرب آفریقا با تانکر به آتن در یونان قاچاق شده بوده است. این محموله تحت نام یک شرکت بزرگ یونانی به این کشور وارد شده که پلیس هنوز نام و هویت صاحبان آن را اعلام نکرده است.

پلیس اعلام کرد است که 13 نفر را در ارتباط با این محموله ها دستگیر کرده که تعدادی از کارکنان شرکت مورد نظر نیز در میان آنها هستند. این مواد مخدر در منطقه کوروپی در 40 کیلومتری یونان کشف شده است. 5 تبعه ترک و همچنین رئیس شرکت یونانی در میان بازداشت کنندگان می باشند.

پلیس اعلام کرده است حدس می زند قرار بوده این بسته های هروئین با تانکر و ماشین های مخصوص به نقاط مختلف اروپا حمل شود.