اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: «کامبیز دیرباز» و دختر نازِ بابایی


کامبیز دیرباز با اتشار عکس خود و دخترش در اینستاگرام نوشت: «یک سال پیش بهترین هدیه زندگیم رو از خدا تحویل گرفتم. خدایا شکرت. دختر نازم تولدت مبارک بابایی.».

 
 
 
 
 صبح بخیر: کامبیز دیرباز با اتشار عکس خود و دخترش در اینستاگرام نوشت: «یک سال پیش بهترین هدیه زندگیم رو از خدا تحویل گرفتم. خدایا شکرت. دختر نازم تولدت مبارک بابایی.».

عکس: «کامبیز دیرباز» و دختر نازِ بابایی


ویدیو مرتبط :
کامبیز دیرباز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شوخی جالب کامبیز دیرباز با چند ستاره زن سینما! +عکس



اخبار فرهنگی - شوخی جالب کامبیز دیرباز با چند ستاره زن سینما! +عکس

"کامبیز دیرباز" در صفحه شخصی اش در اینستاگرام این عکس را منتشر کرد و زیرش نوشت: باز باران با ترانه با گوهرهای فراوان! در این عکس باران کوثری، ترانه علیدوستی و گوهر خیراندیش را می بینید.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,شوخی های کامبیز دیرباز با بازیگران زن,شوخی جالب کامبیز دیرباز


کامبیز دیرباز (۱۲ شهریور ۱۳۵۴ - تهران) فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشگاه هنر و معماری فعالیت کاری خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد. وی اصالت مازندرانی ( تنکابن ) دارد و فعالیت هنری رااز سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرده. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد. او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمد رضا درویش بدست آورد. 

 

اخبار فرهنگی - جام جم