اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: کارگردان فیلم ضد ایرانی در تهران!


همایش «شعبده هالیوود» با هدف جریان شناسی و نقد فیلم آرگو شب گذشته با حضور سید محمد حسینی وزیر ارشاد،‌ سید احمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و نادر طالب زاده در سینما فلسطین برگزار شد.

انتخاب:  همایش «شعبده هالیوود» با هدف جریان شناسی و نقد فیلم آرگو شب گذشته با حضور سید محمد حسینی وزیر ارشاد،‌ سید احمد میرعلایی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و نادر طالب زاده در سینما فلسطین برگزار شد.

در حاشیه این مراسم از نسخه شبیه سازی بن افلاک، کارگردان فیلم آرگو رونمایی شد!



ویدیو مرتبط :
البوم عکس ضد ایرانی ضد شیعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كریستین استوارت و زوج سینمایی‌اش در فیلم کارگردان ایرانی + عکس



عکس كریستین استوارت و زوج سینمایی‌اش در فیلم کارگردان ایرانی

كریستین استوارت و زوج سینمایی‌اش در فیلم کارگردان ایرانی + عکس

كریستین استوارت و همسرش جس آیزنبرگ در دومین همكاری سینمایی، در فیلم «فراتر از آمریكا» (American ultra) کارگردان ایرانی نیما نوروزی زاده بازی می كنند. این زوج سینمایی كه پیش از این در فیلم (Advanture land)...

«فراتر از آمریكا» فیلمی به كارگردانی «نیما نوروزی زاده» كارگردان فیلم «پروژه ایكس» است .
فیلم جدید «نیما نوروزی زاده» با حضور «جس آیزنبرگ» و «كریستین استوارت»

«كریستین استوارت» و «جس آیزنبرگ» در دومین همكاری سینمایی، در فیلم «فراتر از آمریكا» (American ultra) بازی می كنند. این زوج سینمایی كه پیش از این در فیلم (Advanture land) در كنار هم قرار گرفته اند ، در فیلم «فراتر از آمریكا» بار دیگر هم بازی میشوند.

عکس كریستین استوارت و زوج سینمایی‌اش در فیلم کارگردان ایرانی

«فراتر از آمریكا» فیلمی به كارگردانی «نیما نوروزی زاده» كارگردان فیلم «پروژه ایكس» است  . فیلم به قلم «مكس لندیس» داستان دختر و پسر جوانی است كه با درگیر شدن در برخی از مسائل سیاسی مورد تعقیب عوامل جاسوسی قرار می گیرند.

«آیزنبرگ» به تازگی در فیلم «حالا مرا می بینی» بازی كرده و به زودی با دو فیلم «دابل» و «حركت های شبانه» روی پرده می رود. «استوارت» نیز برای بازی در فیلمهای «كمپ اشعه ایكس» ، «ماریا» و «آناستازیا» انتخاب شده است.

«فراتر از آمریكا» از آوریل 2014 مقابل دوربین می رود.
/سینما خبر