اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: کارفرما حیا کن، افغانی را رها کن!


راهپیمایی روز جهانی کارگر امروز - جمعه - پس از هشت سال توقف، با مشارکت جمع کثیری از کارگران واحدهای مختلف در تهران برگزار شد.

فرارو: راهپیمایی روز جهانی کارگر امروز - جمعه - پس از هشت سال توقف، با مشارکت جمع کثیری از کارگران واحدهای مختلف در تهران برگزار شد.

پیش از راهپیمایی کارگران واحدهای مختلف اقتصادی در مقابل خانه کارگر در خیابان ابوریحان تجمع و سپس در صفوفی منظم به سوی خیابان انقلاب و میدان فلسطین راهپیمایی کردند.
 
حسن صادقی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری در جمع کارگران با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید حامی نیروی کار کشور است، توجه بیشتر به معیشت کارگران را خواستار شد.
 
همچنین در این مراسم کارگران با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار بیمه کارگران ساختمانی، ایجاد امنیت شغلی در کارگاه ها، استخدام کارگران ایرانی به جای کارگران اتباع خارجی و برخی موارد دیگر شدند.
 
در پایان این مراسم قطعنامه ای از سوی کارگران صادر و از سوی رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری قرائت شد.

عکس: کارفرما حیا کن، افغانی را رها کن!

عکس: کارفرما حیا کن، افغانی را رها کن!

عکس: کارفرما حیا کن، افغانی را رها کن!

عکس: کارفرما حیا کن، افغانی را رها کن!

عکس: کارفرما حیا کن، افغانی را رها کن!

عکس: کارفرما حیا کن، افغانی را رها کن!

عکس: کارفرما حیا کن، افغانی را رها کن!

عکس: کارفرما حیا کن، افغانی را رها کن!

عکس: کارفرما حیا کن، افغانی را رها کن!


ویدیو مرتبط :
آیتم سوت - از حیا کن رها کن تا جواب های غیر فوتبالی مرب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش درخشان به شعار «حیا کن»«رها کن»: صبح می‌روم!



اخبار,درخشان  تیم فوتبال پرسپولیس

درخشان:

خسته شدم از این وضعیت/ صبح می‌روم/ هر تصمیمی باشگاه بگیرد تابع‌ام

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که از برخی بازیکنانش گله مند بود با بیان اینکه از این وضعیت خسته شده گفت: اگر مشکل من هستم صبح می‌روم! وی همچنین گفت: وقتی بازیکنان ما موقعیت‌ها را گل نمی کنند مربی چه کند!

به گزارش خبرنگار مهر، حمید درخشان پس از تساوی دو بر دو عصر امروز جمعه تیمش برابر راه آهن به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: ابتدا درگذشت دو خبرنگار را تسلیت می گویم. بازی خوبی را پرسپولیس به نمایش گذاشت اما از فرصت های زیادی که داشت نتوانست به گل برسد و تیمی که نتواند به گل برسد طبیعتا روی اشتباهات فردی گل خواهد خورد.

وی ادامه داد: متاسفانه اشتباهات فردی برخی بازیکنان باعث شد ما دو گل بخوریم. تیم حریف حتی یک موقعیت گل نداشت اما بازیکنان ما با اشتباهاتی که داشتند باعث شدند یک تساوی حق بخورد.

درخشان در واکنش به اینکه پرسپولیس خوب بازی نمی کند گفت: به مربی چه ارتباطی دارد یک بازیکن نمی تواند موقعیت های تک به تک را تبدیل کند. وقتی بازیکن را در ترکیب نمی گذاری اعتراض می کند و وقتی هم که او را به زمین می فرستی در موقعیت تک به تک توپ را گل نمی کند. ما باید منطقی به بازی نگاه کنیم. ما خلق موقعیت کردیم و می توانستیم به پیروزی برسیم. بس است دیگر خسته شدم از این وضعیت . صبح می روم. اگر مشکل من هستم می روم. خسته شدم از این همه انتقاد. هر تصمیمی که باشگاه بگیرد من تابع هستم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که عصبانی به نظر می رسید گفت: هیچ عجله ای ندارم و اصلا هم ناراحت نیستم. هر تصمیم که باشگاه بگیرد تابع هستم. اما باید کمی واقع بین هم بود. ما این همه موقعیت ایجاد می کنیم و صاحب موقعیت گل می شویم اما وقتی نمی توانیم از آنها استفاده کنیم مربی باید چیکار کند. مربی که خودش نمی تواند برود داخل زمین و سانتر کند و گل بزند. نمی خواهم گناه کسی را بشورم. سوشا مکانی برای چه چیزی ول کرده رفته است؟

وی ادامه داد: من تنها در باشگاه تصمیم گیرنده نیستم. اما این بازیکنان خاطی چندین بار آمدند و عذرخواهی کرده اند. من باید چیکار کنم با این بازیکنان. اگر بازیکنان ما موقعیت های را به گل تبدیل می کردند الان این حرف ها مطرح نمی شد. مگر من تا حالا به سوشا مکانی میدان نداده بودم، مگر پای او نایستاده بودم. چرا باید امروز قهر می کرد و می رفت. شما گلر تیم ملی هستی و من هم بازیکن تیم ملی بودم و خیلی از بازیها را بیرون می نشستم.

درخشان ادامه داد: این آدم نشان داد که خیلی ثبات ندارد در تصمیم گیری هایش. من خیلی پای سوشا مکانی ایستادم. پس کی باید به دروازه بان دوم تیم فرصت می دادم. سوشا مکانی با تیم ملی بوده و در برگشت ما خواستیم به وی استراحت بدیم. این دلیل نمی شود که بخواهد قهر کند و برود. ما بدشانس هستیم. این همه فرصت نصیب ما می شود اما گل نمی شود. شاید یکی دیگر بیاید و با یک موقعیت توپ وارد دروازه شود و ببرد.

 

وی در سرنوشت سوشا مکانی گفت: این دروازه بان دیگر در تیم من جایی ندارد. من به صراحت اعلام می کنم تا وقتی من در تیم هستم جایی در پرسپولیس ندارد. او باید برود با باشگاه تسویه حساب کند. با کاری که ایشان کرد بهتر است که دیگر سراغ پرسپولیس را نگیرد.

حمید درخشان در مورد شعار هواداران و اینکه در فاصله سه روز مانده تا بازی با النصر این شعار تمرکز شما را برهم نمی زند گفت: من از این شعارها زیاد شنیده ام و تلاشم را می کنم که تیم برابر النصر نتیجه خوبی کسب کند.

 

-----------------------------------

فرهاد کاظمی:
دو پنالتی ما را نگرفتند/ از نقاط ضعف پرسپولیس خوب استفاده نکردیم

سرمربی تیم فوتبال راه آهن با تاکید بر اینکه اگر داوران بگذارند تیمش در لیگ برتر باقی خواهد ماند گفت: داور دیدار برابر پرسپولیس باید دو ضربه پنالتی به سود تیم ما اعلام می کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد کاظمی پس از تساوی دو بر دو عصر روز جمعه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: فکر می کنیم با یک تیم 10 نفره برابر پرسپولیس نتیجه خوبی گرفتیم. امروز هم مثل بازی با تراکتورسازی یک پنالتی علیه ما گرفته شد. من قبلا هم خواسته بودم که فقط برای این پنالتی ها فکری کنند و کاری به سایر مسائل نداشته باشند.

وی افزود: ما تیمی نبودیم که بتوانیم بگوییم ذخیره های خوبی داریم و می توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. ما روی نقاط ضعف پرسپولیس کار کرده بودیم و توقع داشتیم که بازیکنان تعویضی ما عملکرد بهتری داشته باشند اما نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. برنامه های تاکتیکی ما برای تیم 11 نفره بود.

فرهاد کاظمی خاطرنشان کرد: دو پنالتی برای ما گرفته نشد. این دو صحنه صدرصد پنالتی بود. هر چه به پایان فصل می رسیم باید مراقب داوری ها باشیم. اگر مراقب داوری ها نباشیم قطعا فوتبال لطمه خواهد خورد. ما امروز باید صاحب دو پنالتی می شدیم. حتی اگر یکی را هم نمی گرفت اما باید قطعا یک پنالتی به سود ما می گرفت.

وی ادامه داد: راه آهن در لیگ برتر خواهد ماند. ما روی شش بازی باقی مانده حساب کرده ایم. خصوصا چهار بازی که با تیم های پایین جدول است. اگر داوری ها اجازه بدهند و به ما ضربه نزنند قطعا می توانیم به آنچه مد نظرمان است دست پیدا کنیم.

اخبار ورزشی  - مهر