اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: پیتزا پخش کردن «الن دجنرز» در اسکار


شب مراسم اسکار 2014 شبی فراموش نشدنی بود. الن دجنرز در این شب واقعاً مهمانان و بینندگان را سرگرم کرد. او حتی برای مهمانان پیتزا سفارش داد و هر یک از ستاره ها رسماً در مراسم اسکار و در سالن دالبی تئاتر، یک برش پیتزا میل کردند.





صبح بخیر: شب مراسم اسکار 2014 شبی فراموش نشدنی بود. الن دجنرز در این شب واقعاً مهمانان و بینندگان را سرگرم کرد. او حتی برای مهمانان پیتزا سفارش داد و هر یک از ستاره ها رسماً در مراسم اسکار و در سالن دالبی تئاتر، یک برش پیتزا میل کردند.

به گزارش صبح بخیر به نقل از دیلی میل؛ پیتزافروشی Big Mama's & Papa's Pizzeria در سان ست بولوارد، پنج پیتزای بزرگ سفارشی برای الن فرستاد. برد پیت، جرد لتو، جولیا رابرتز، کری واشینگتن و مریل استریپ هر کدام یک تکه پیتزا برداشتند. لئو دی کاپریو پیتزا نخواست و آن را به نفر بعدی رد کرد. جرد لتو هم برای مادرش که کنارش نشسته بود یک تکه برداشت.

هریسون فورد و مارتین اسکورسیزی، افسانه های هالیوود هم از خودشان پذیرایی کردند.  کوین اسپیسی هم یک تکه برداشت و بقیه جعبه را به بقیه مهمانان رد کرد.  در این میان برد پیت با پخش کردن بشقاب ها و پیتزاها به الن کمک کرد و خودش همراه با چیوتل اجیفور مشغول خوردند یک تکه پیتزا شدند.

جیمی فاکس و دخترش کورین، و چنینگ تیتوم و همسرش هم از خودشان پذیرایی کردند. مریل استریپ و جولیا رابرتز با کسی تعارف نداشتند و هر کدام یک تکه بزرگ پیتزا برداشتند.







































ویدیو مرتبط :
پخش پنیر پیتزا، پخش سیب زمینی نیمه آماده، پنیر پیتزا همسفر، پخش پارس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

الن دیجنرس مجری اسکار شد +عکس


الن دیجنرس چهره سرشناس دنیای تلویزیون برای دومین بار اجرای جوایز سالانه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی را به عهده می‌گیرد.

خبرآنلاین: الن دیجنرس چهره سرشناس دنیای تلویزیون برای دومین بار اجرای جوایز سالانه آکادمی علوم و هنرهای سینمایی را به عهده می‌گیرد.

دیجنرس جمعه شب از طریق توئیتر خبر انتخاب خود را به عنوان مجری هشتاد و ششمین دوره جوایز اسکار اعلام کرد، خبری که آکادمی هم آن را تایید کرد.

آکادمی برنامه‌ریزی برای برگزاری جوایز اسکار 2014 را خیلی زود آغاز کرد. ماه آوریل کریگ زیدان و نیل مرون بار دیگر به عنوان تهیه‌کنندگان پخش تلویزیونی جوایز اسکار معرفی شدند و اعلام شد هشتاد و ششمین دوره جوایز آکادمی یکشنبه دوم مارس 2014 (بامداد دوشنبه 12 اسفند به وقت ایران) در دالبی تیه‌تر در هالیوود اند هایلند در لس آنجلس برگزار و از شبکه ای‌بی‌سی پخش می‌شود. 



دیجنرس در حالی به عنوان مجری جوایز اسکار امسال انتخاب شد که هیئت رئیسه آکادمی چهارشنبه صبح شریل بون آیزاکس را به عنوان رئیس آکادمی انتخاب کرد.

انتخاب دیجنرس که به خاطر شوخی‌های هیجان‌انگیز‌تر و در عین حال ملایم‌تر معروف است، نشان می‌دهد جوایز اسکار 2014 قطعا فضایی متفاوت با جوایز اسکار پارسال با اجرای ست مک‌فارلین خواهد داشت که اجرای او از جهاتی از جمله اجرای آهنگی درباره مسئله برهنگی بازیگران زن هالیوود با انتقادهایی روبرو شد.

الن دیجنرس سال 2007 هم مجری جوایز اسکار بود و به خاطر کار خود نامزد جایزه امی شد.

او به عنوان مجری در تلویزیون بسیار موفق بوده، اما در سینما حضور قابل توجهی نداشته است. اخیرا اعلام شد دیجنرس در دنباله انیمیشن موفق «پیدا کردن نیمو» تولید دیزنی و پیکسار با عنوان «پیدا کردن دوری»، بار دیگر بجای ماهی فراموشکار محبوب صحبت می‌کند.     

اسامی نامزدهای هشتاد و ششمین دوره جوایز اسکار پنجشنبه 16 ژانویه (26 دی) اعلام می‌شود.

در 15 سال اخیر بیلی کریستال (چهار بار)، استیو مارتین (دو بار و یک بار دیگر به همراه الک بالدوین)، ووپی گلدبرگ (دو بار)، جان استیوارت (دو بار)، دجنرس، هیو جکمن، کریس راک و سال 2011 آن هاتاوی و جیمز فرانکو به طور مشترک، مجری این مراسم بوده‌اند.