اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: پیام داعش در دانشگاه آمریکا


نوشته تهدیدآمیز داعش در یکی از دانشگاه‌های دولتی آمریکا موجب رعب و وحشت دانشجویان شد.

خبرگزاری میزان: نوشته تهدیدآمیز داعش در یکی از دانشگاه‌های دولتی آمریکا موجب رعب و وحشت دانشجویان شد.

شعار «ما می‌آییم» گروه تروریستی داعش بر روی صخره‌ای در دانشگاه دولتی یانگستون واقع در شمال شرق اوهایو شایعات درباره تروریستی بودن این تهدید را گسترش داده است. در کنار این نوشته تصویری از پرچم گروه داعش نیز طراحی شده که همین مسئله باعث مطلع ساختن پلیس فدرال آمریکا شد.

بر روی این تخته سنگ همچنین شعار «یانگستون از داعش حمایت می‌کند» و «فرانسه سزاوار نابودی است» نوشته شده بود.

سخنگوی دانشگاه اعلام کرد که کارکنان روز دوشنبه و پس از ورود به محوطه با این نوشته مواجه شده‌اند.

تصویر این شعار پیش از آنکه مقامات دانشگاه اقدام به از بین بردن آن کنند در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد.

پیام داعش روی صخره‌های دانشگاه آمریکا + عکس

پیام داعش روی صخره‌های دانشگاه آمریکا + عکس

پیام داعش روی صخره‌های دانشگاه آمریکا + عکس

پیام داعش روی صخره‌های دانشگاه آمریکا + عکس


ویدیو مرتبط :
پیام داعش روی صخره های یک دانشگاه در امریکا-سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام داعش به"اوباما و چهل دوست بغداد" (+عکس )



اخبار بین الملل - پیام داعش به"اوباما و چهل دوست بغداد" (+عکس )

در این ویدئو که با پیشرفته ترین تجهیزات صوتی و تصویری و با کیفیت برتر hd منتشر شده، ابتدا سخنان جرج بوش مبنی بر اینکه "یا با مائید، یا با تروریست ها" به عنوان تنها حرف راست جرج بوش و نیز سخنرانی او روی عرشه ناو آبراهام لینکلن در بندر سن دیگو پخش می شود که در آن اعلام می کند جنگ در عراق با پیروزی امریکا و متحدانش پایان یافت.

گروه تروریستی داعش که به نظر می رسد از جدی نبودن حامیان سابقش برای مقابله با خود اطمینان دارد، دومین پیام ویدئویی اش را با عنوان "شراره های جنگ" خطاب به امریکا، عربستان و سایر اعضای ائتلاف ضد داعش صادر و اعلام کرد: ما منتظریم، چرا جرات جنگ ندارید؟

پس از گذشت یک ماه از دستور باراک اوباما به نظامیان امریکا برای مقابله با داعش در عراق و یک هفته پس از گردهمایی وزرای خارجه کشورهای حاضر در ائتلاف ضد داعش و اعلام آمادگی آنها برای مقابله با تروریست ها، تکفیری ها دومین پیام ویدئویی خود را با عنوان "لهیب الحرب" یا شراره های جنگ، منتشر کردند.

در این ویدئو که با پیشرفته ترین تجهیزات صوتی و تصویری و با کیفیت برتر hd منتشر شده، ابتدا سخنان جرج بوش مبنی بر اینکه "یا با مائید، یا با تروریست ها" به عنوان تنها حرف راست جرج بوش و نیز سخنرانی او روی عرشه ناو آبراهام لینکلن در بندر سن دیگو پخش می شود که در آن اعلام می کند جنگ در عراق با پیروزی امریکا و متحدانش پایان یافت. در این فیلم به ویژه روی نوشته ی پشت سر بوش، یعنی جمله "ماموریت با موفقیت پایان یافت" تاکید می شود و سپس، سخنان اوباما در زمان آغاز خروج سربازان امریکایی که کشورش را پیروز جنگ می داند، پخش می شود. در ادامه، تصاویر تروریست های تکفیری به ویژه در سوریه به نمایش در می آید و گفته می شود که بوش و اوباما دروغ گفته بودند و اکنون با اعزام سربازانشان به عراق، نشان می دهند که ادعاهی قبلی دروغ و نمایش بوده و اکنون جنگ تازه آغاز شده است.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 
در ادامه فیلم، صحنه هایی از درگیری ها در سوریه به نمایش در می آید و سپس ورود به عراق و برپایی خلافت اعلام می شود. بخش نخست فیلم که به صورت تریلرهای سینمایی و تیزرهای تبلیغاتی ساخته شده، تا همین جا است و تلاش شده، ضمن ترسناک نشان دادن جنگ با داعش برای سربازان امریکایی و به وحشت انداختن آنها، تصویری جذاب، ضد امپریالیسم و محق از داعش برای جوانان کشورهای مسلمان ترسیم شود تا تعداد بیشتری از آنها برای پیوستن به تکفیری ها تشویق شوند. این بخش از فیلم، نسبت به آثار مشابه و حتی تولیدات هنری و سینمایی اغلب کشورهای منطقه از کیفیت خوبی برخوردار است و با توجه به ساخت آن در کمتر از یک هفته، آشکار است که سازندگانش، حرفه ای، ماهر و با امکانات هستند. البته، در تدوین آن، نوعی سبک و سلیقه تیزرسازان ترکیه ای مشهود است.

فیلم در ادامه، با ریتمی کند تر، به ارائه تاریخچه ای از اقدامات داعش در عراق و واکنش مخالفان، از جمله شیوخ وهابی که داعش را شیعه! و دوست ایران! توصیف می کنند ادامه یابد و با کوبیدن پرچم داعش برفراز یکی از ساختمان های حومه تکریت خاتمه می یابد. اما مهمترین و برجسته ترین نکته فیلم، رویارویی رسانه ای داعش با امریکا است. آنها مقامات امریکایی را دروغگو، ترسو و ناتوان توصیف می کنند و فریاد می زنند که منتظریم، چرا فقط حرف می زنید و به میدان نمی آئید؟

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 
* ائتلاف سست 40 کشور در برابر اراذل متحد و منسجم 86 کشور
همزمان با انتشار فیلم، صفحات اینترنتی داعش نیز، با بزرگنمایی ائتلاف ضد داعش و تاکید روی چهل کشور، ادعا می کنند که خلافت نوپای اسلامی در مقابل تمام دنیای شر ایستاده و ارتش های چهل کشور جهان، در مقابل آنها ناکام بوده اند. این در حالی است که عدد 40 کشور را جان کری و مقامات امریکایی در شرایطی مطرح کرده اند که نه در نشست جده و نه در پاریس، تعداد کشورهای حاضر کمتر از ده کشور بود و اغلب آنها نیز، فقط آماده اند که در حد پرداخت پول یا کمک های امدادی، در جنگ با داعش سهیم باشند.

به نظر می رسد داعش نیز، از این واقعیات باخبرند که عرب ها حال جنگیدن ندارند و ترجیح می دهند پولش را بدهند و نیز، اروپایی ها، ارسال غذا و دارو برای آواره ها و نهایتا، اسلحه و مهمات برای ارتش عراق را بیشتر از اعزام سرباز دوست دارند و به همین علت، نه تنها واهمه ای از تبلیغات و تهدیدهای اوباما و چهل دوست بغداد ندارند، بلکه جسورانه و با استهزا، ارتش امریکا را به میدان فرا می خوانند.

* تاثیر تبلیغات و تظاهر امریکا به جنگ با داعش
جدی ترین تصمیمی که "دوستان سوریه" در قالب جدید خود، با عنوان "ائتلاف ضد داعش" اتخاذ کردند، ارسال سلاح و مهمات بیشتر برای گروه های تکفیری رقیب داعش بود و هواپیماهای نظامی فرانسه نیز برای زیر نظر داشتن وضعیت جنگ در عراق به هواپیماهای امریکایی و انگلیسی اضافه شدند. اما تبلیغات وسیع امریکا، علاوه بر این که بطور نسبی، مردم این کشور را پس از مشاهده فیلم بریده شدن سر دو خبرنگار، قانع کرد، تاثیر جدی روی وضعیت داعش داشت و ضمن فرو بردن آنها در فضای احتیاطی و مراقبت شدید، به محبوبیت آنها در میان مسلمانان تندرو افزود و باعث شد، طی یک هفته، تعداد عناصر داعش در عراق، بر اساس اعلام سیا، به حدود دو برابر افزایش یابد.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 
ضمن اینکه پس از انتشار پیام نخست داعش به امریکا، تصویر چند تروریست امریکایی لو رفت و به نوشته سی ان ان، تلاش برای شناسایی آنها آغاز شده است. به همین علت، شورای فرماندهی داعش به تمام عناصر خود دستور داد، از انتشار تصاویری که با موبایل یا دوربین های همراه می گیرند خودداری کنند.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش


صفحات داعش در تویتر و فیسبوک نیز، اگرچه فعالند، اما به طور چشمگیری محتاطانه و بدون ارائه اطلاعات جدی به کار خود ادامه می دهند و جالب آنکه، ضمن بزرگنمایی اتحاد ارتش های چهل کشور برای مقابله با خود، به طور تلویحی، تبلیغات امریکا را ترفندی برای دوشیدن اعراب و سایر کشورها به بهانه نبرد با داعش توصیف می کنند.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 
* هیگل اعلام می کند که به پولی بسیار بیشتر از 5 میلیارد دلاری که اروپا قول داده، برای مبارزه با داعش نیاز دارد!

اخبار بین الملل - شبکه خبر