اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: پوشش همسر رئیس جمهور ونزوئلا


رئیس جمهور ونزوئلا و همسرش امروز در حاشه اجلاس گاز با روحانی ملاقات کردند.

خبرآنلاین: رئیس جمهور ونزوئلا و همسرش امروز در حاشه اجلاس گاز با روحانی ملاقات کردند.

عکس: پوشش همسر رئیس جمهور ونزوئلا


ویدیو مرتبط :
دیدار آقای روحانی با رئیس جمهور ونزوئلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکایت همسر رئیس جمهور فرانسه از سه مجله به دلیل انتشار عکس های لب ساحلی اش!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شکایت همسر رئیس جمهور فرانسه از سه مجله به دلیل انتشار عکس های لب ساحلی اش!

افراد معروف در فرانسه به صورت روتین و متوالی به دلیل انتشار عکس های خصوصی شان در مطبوعات، از آنها جریمه و غرامت می گیرند.دادگاه ها در فرانسه از مجلات محکوم شده می خواهند تا متن حکم را بر روی جلد خود منتشر کنند.همسر رئیس جمهور فرانسه از سه مجله به دلیل انتشار عکس های او با لباس شنا، شکایت کرد.

به گزارش عصر ایران به نقل از رویترز، وکیل والری تریروایلر همسر غیررسمی فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد: والری از سه مجله معروف فرانسوی به دلیل انتشار عکس هایی از او و اولاند با لباس شنا و  به اتهام نقض حریم خصوصی، شکایت و درخواست جریمه می کند.

مجله های کلوسر، فویسی و پاپلیک بر روی جلد خود عکس هایی را از اولاند و همسرش در لباس شنا منتشر کردند. این عکس ها زمانی از اولاند و همسرش گرفته شدند که آنها با لباس شنا در گردشگاه ریاست جمهوری "فورت برگانسون" در ساحل جنوبی فرانسه بودند.

سردبیر مجله "وی اس دی" هم که دست به انتشار این عکس ها زده است در این باره به رویترز گفت: ما به دلیل نادیده گرفتن حریم خصوصی، توسط دادگاه به پرداخت مبلغ 2 هزار یورو به همسر اولاند محکوم شدیم.

هسمر اولاند 30 هزار یورو جریمه درخواست کرده بود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

خانم فریدریک جیوارد وکیل همسر اولاند به رادیو اروپا 1 گفت: سه شکایت دیگر را به همین اتهام علیه مجله های کلوسر ، فویسی و پاپلیک ارائه کرده ایم.

قانون فرانسه یکی از سخت گیر ترین قوانین در زمینه مقابله با نقض حریم خصوصی افراد در اروپاست. افراد معروف در فرانسه به صورت روتین و متوالی به دلیل انتشار عکس های خصوصی شان در مطبوعات، از آنها جریمه و غرامت می گیرند.

دادگاه ها در فرانسه از مجلات محکوم شده می خواهند تا متن حکم را بر روی جلد خود منتشر کنند.

این وکیل ادامه داد: تصمیم گرفتیم مجلاتی که این عکس ها را بر روی جلد خود منتشر کردند به دادگاه بکشانیم. مجلاتی که تلاش کردند با استفاده از این عکس ها، فروش داشته باشند و مخاطبان را جذب کنند.

تاکنون بارها رابطه فرانسوا اولاند با والری همسر غیررسمی کنونی اش و سگولن رویال جنجال همسر غیرسمی قبلی وی ، حبرساز شده است به طوری که سه کتاب درباره روابط اولاند با والری و رویال منتشر شده است.

همسر فعلی اولاند هم اکنون در مجله "پاری مانش" به عنوان روزنامه نگار فعالیت می کند. به رغم اینکه این مجله هم به انتشار این عکس ها دست زده بود اما والری تصمیم گرفت از مجله ای که خودش در ان کار می کند شکایت نکند./عصرایران