اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: پوسترهای «ابری تا کمی کوفته ای 2»


کمپانی سونی پیکچرز انیمیشن، شش پوستر از انیمیشن Cloudy With a Chance of Meatballs 2 را منتشر کرده است که در زیر آنها را مشاهده می کنید.

 
 
 
 
 صبح بخیر: کمپانی سونی پیکچرز انیمیشن، شش پوستر از انیمیشن Cloudy With a Chance of Meatballs 2 را منتشر کرده است که در زیر آنها را مشاهده می کنید.

به گزارش  صبح بخیر بیست و هفتم سپتامبر، یعنی حدود 20 روز دیگر این انیمیشن در آمریکا اکران خواهد شد.

بعد از توفان وحشتناک خوراکی در فیلم قبلی، این بار قهرمان داستان، فلینت لاکوود و دوستانش مجبور می شوند که شهر اسوالو فالز را ترک کنند. فلینت دعوت چستر وی را می پذیرد و به کمپانی لایو کورپ می پیوندد تا جزیره را تمیز کنند. بهترین مخترعین دنیا جمع می شوند تا فناوری هایی برای زندگی بهتر انسان ها و سیاره زمین بیافرینند.

وقتی فلینت به شهرش برمی گردد، می بیند که دستگاهش هنوز کار می کند و حالا دیگر جانورهای خوراکی جهش یافته ای مانند ترشی های زنده، همبرگرهای گرسنه، میگوهای وحشتناک و کیک های پای سیب درست می کند. حالا فلینت و دوستانش باید بار دیگر این دستگاه را متوقف کنند تا دوباره جزیره و سیاره و سیاره زمین را نجات دهند.














ویدیو مرتبط :
دو عکس از ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی2(HD)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوسترهای جدید کارتون «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2»



شرکت سونی پیکچرز انیمیشن چند پوستر جدید ادامه فیلم انیمیشن «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» را منتشر کرد.

 

پوسترهای جدید کارتون ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی دو

 

کمدی فانتری انیمیشن «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2» (Cloudy With a Chance of Meatballs 2) 27 سپتامبر (5 مهر) اکران می‌شود.

 

پوسترهای جدید کارتون ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی دو

 

کدی کامرون و کریس پیرن کارگردانان این فیلم هستند.

 

پوسترهای جدید کارتون ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی دو

 

بیل هدر، آنا فریس، جیمز کان، اندی سامبرگ، نیل پاتریک هریس، بنجامین برات، تری کروز، ویل فورت و کریستن شال صداپیشه‌های فیلم هستند.

 

پوسترهای جدید کارتون ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی دو

 

داستان جایی آغاز می‌شود که «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» به پایان رسید. نبوغ فلینت لاک‌وود مخترع بالاخره مورد تایید قرار می‌گیرد و او توسط چستر، چهره محبوب خود برای کار در شرکت لایو کورپ دعوت می‌شود، جایی که بهترین و باهوش‌ترین مخترعان دنیا برای بهتر شدن زندگی انسان‌ها، تکنولوژی خلق می‌کنند. باب، دست راست چستر و یکی از بزرگ‌ترین اختراعات اوست. او یک اورانگوتان بسیار تحول‌یافته با مغز انسانی و در عین حال مخلوقی موذی و اهل کلک و حقه است.

 

پوسترهای جدید کارتون ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی دو

 

لینت همیشه آرزو داشت به عنوان یک مخترع بزرگ مورد تایید قرار بگیرد، اما همه چیز زمانی عوض می‌شود که او پی می‌برد دستگاه بدنام او که آب را به غذا تبدیل می‌کند، هنوز فعال است و جانورانی جهش‌یافته به شکل غذا تولید می‌کند. در شرایطی که سرنوشت انسان‌ها در دست فلینت است، او و دوستانش برای نجات دنیا وارد عمل می‌شوند.

 

پوسترهای جدید کارتون ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی دو

 

اولین «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» سال 2009 روی پرده سینماها رفت و در دنیا 243.1 میلیون دلار فروخت.

منبع:خبرآنلاین