اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: پلاکاردهای جالب در مراسم 16 آذر


مراسم هفته دانشجو در دانشگاه خواجه نصیر طوسی با حاشیه های تصویری جالبی همراه بود.

خبرگزاری مهر: مراسم هفته دانشجو در دانشگاه خواجه نصیر طوسی با حاشیه های تصویری جالبی همراه بود.

 بعدازظهر دیروز، دانشگاه خواجه نصیر طوسی در تهران، پذیرای مراسم هفته دانشجو بود. این مراسم، البته یک مهمان ویژه هم داشت . یعنی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست.

«معصومه ابتکار» در مراسم دیروز درمیان دانشجویان حاضر شد و سخنرانی کرد. حاشیه های تصویری این مراسم اما، جالب تر از متن ان بود. شعارهایی که توسط دانشجویان نوشته شده بود و به رسم چنین مراسمی بالا گرفته می شد تا دوربین ها، ان را ثبت کند و احتمالا سخنران هم آن شعارها را ببیند.

 چندتا از شعارنوشته های جالب دانشجویان در مراسم دانشگاه خواجه نصیر را ببینید:









ویدیو مرتبط :
حاشیه های مراسم 16 آذر در دانشگاه شریف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: همراهان روحانی در مراسم 16 آذر


حسن روحانی امروز در جمع دانشجویان در دانشگاه صنعتی شریف حاضر شد. در لحظه ورود رئیس جمهور، وزیر بهداشت، وزیر علوم و حسین فریدون او را همراهی می کردند.

پایگاه خبری انتخاب: حسن روحانی امروز در جمع دانشجویان در دانشگاه صنعتی شریف حاضر شد. در لحظه ورود رئیس جمهور، وزیر بهداشت، وزیر علوم و حسین فریدون او را همراهی می کردند.

عکس: همراهان روحانی در مراسم 16 آذر